۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۳۵

مشهوری نظری:

83 درصد از اعتبارات اداره اوقاف اردبیل جذب شد

83 درصد از اعتبارات اداره اوقاف اردبیل جذب شد

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از جذب و هزینه 83 درصدی اعتبارات سال گذشته این سازمان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام وحدت مشهوری نظری ظهر شنبه در بازدید از امامزاده سید صدرالدین اردبیل با اشاره به محل هزینه این اعتبارات گفت: عمده هزینه های عمرانی سال 90 این سازمان در استان را مرمت، تاسیس، احداث و بازسازی مساجد و حوزه های علمیه و تعمیر و تجهیز ساختمان اداری و مرمت ساختمان امامزاده ها تشکیل می دهد.

وی در خصوص اعتبارات عمرانی تصریح کرد: اعتبارات عمرانی این سازمان از دو محل استانی و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ابلاغ می شود که اعتبارات سازمان اوقاف شش هزار و 590 میلیون ریال بود که در سال 90 ابلاغ شد و این مبلغ نیز به مساجد و امامزاده کمک شده است.

مشهوری نظری با اشاره به وضعیت بودجه امامزاده های در حال بازسازی استان که از محل اعتبارات استانی و ملی افزود: در حال حاضر امامزاده های شاخص استان که مهمترین آنها امامزاده سید صدرالدین (ع) اردبیل است به کمک مردم و زیر نظر اوقاف و امور خیریه در حال بازسازی است.

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه عملکرد مالی سازمان اوقاف و امور خیریه استان شفاف است، اضافه کرد: اعتباراتی که در قالب اعتبارات هزینه ای سال 90 برای اوقاف و امور خیریه استان تخصیص یافته سه میلیارد و 62 میلیون ریال بوده که به مسایل جاری و ملزومات و قراردادها اختصاص یافته است.
 

کد خبر 1691756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha