۱۰ مهر ۱۳۹۱، ۲۰:۴۴

طی سال جاری/

افزایش 19 درصدی سرقت در مشهد/ کشف 391 کیلو ماده مخدر

افزایش 19 درصدی سرقت در مشهد/ کشف 391 کیلو ماده مخدر

مشهد - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی مشهد گفت: میزان سرقت طی شش ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال 19 درصد در این شهر افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احد کریمی در نشست خبری که بعد ازظهر دوشنبه برگزارشد اظهار کرد: همچنین میزان افزایش سرقت در شش ماهه ابتدای سال 88 در مقایسه با مدت مشابه شش ماهه نخست سال گذشته، 44 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی سپس با اشاره به طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزود: سه هزار و 253 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برای مبارزه با جرائم طی شش ماهه ابتدای سال جاری در این شهر اجرا شده است.

وی بیان کرد: با اجرای طرحهای ارتقای امنیت اجتماعی 16 هزار و 375  نفر  دستگیر شدند که از این میزان شش هزار و 872 نفر سارق بودند و سایرین معتاد و اراذل و اوباش و زورگیر بوده اند.

وی با بیان مطلب فوق ادامه داد: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 72 درصد مجرم مواد مخدر، 68 درصد عاملین نزاعها و 57 درصد از مجرمین مفاسد اجتماعی از مناطق حاشیه نشین مشهد نیز دستگیر شدند.

وی از کشف 391 کیلو و 941 گرم مواد مخدر طی شش ماهه ابتدای سال جاری خبر دادو افزود: یک هزار و 367 نفر توزیع کننده مواد مخدر هم طی مدت یاد شده در این شهر دستگیر شدند.

وی با اشاره به کاهش سرقت های مسلحانه در مشهد نیز بیان کرد: سال جاری 5 مورد سرقت مسلحانه در مشهد انجام شد که سه مورد آنها با اسلحه تقلبی صورت گرفته است که عاملان این سرقت ها دستگیر شده اند.

وی بیان کرد: دستگیری هفت نفر که با پوشیدن لباس ماموران انتظامی دست به سرقت و زورگیری زد ه بودند انجام گرفته است.

وی سپس از کشف سه هزار و 786 دستگاه خودروی سرقتی طی 6 ماهه سال جاری خبر دادو افزود: این میزان سرقت در مقایسه با مدت مشابه پارسال 83 درصد افزایش نشان می دهد.

سرهنگ کریمی گفت: در مجموع 95 درصد از خودروهای سرقتی طی مدت مذکور در مشهد کشف شدند.

کد خبر 1709961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha