۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۵۲

بدون حضور رئیس سازمان بهزیستی/

همایش ملی توانمندسازی در یزد آغاز به کار کرد

همایش ملی توانمندسازی در یزد آغاز به کار کرد

یزد - خبرگزاری مهر: همایش ملی توانمندسازی با عنوان "توانمندسازی، مفاهیم، مبانی و مصادیق" امروز با حضور معاونت های تخصصی بهزیستی، کارشناسان و صاحبنظران ادارات بهزیستی سراسر کشور و بدون حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور آغاز به کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل بهزیستی استان یزد، صبح سه شنبه در مراسم افتتاحیه این همایش دو روزه، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی یزد از این همایش ملی اظهار داشت: این همایش به صورت پنل و کارگاه در دو بخش نظری و عملیاتی به منظور تبیین و بازخوانی مفاهیم و مصادیق توانمندسازی در حوزه های مختلف سازمان بهزیستی اجرا می شود.

محمدحسین رحیمی نسب افزود: موضوع سه پنل تخصصی حوزه های توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی "مبانی، مفاهیم و پارادایم های معمول در حوزه توانمندسازی" است.

وی در مورد برگزاری کارگاه های تخصصی هر حوزه نیز عنوان کرد: این کارگاه شامل شاخص ها و مصادیق توانمندسازی معلولان، مصادیق توانمندسازی در کار با خانواده، روشهای توانمندسازی اجتماع محور، تعیین شاخص ها و مولفه های پذیرفته شده در حوزه توانمندسازی و ارکان تاثیرگذار ساختار سازمانی بر توانمندسازی واحدهای ارائه کننده خدمات بهزیستی است.

رحیمی نسب عنوان کرد: مدیران کل بهزیستی استانهای کشور به همراه 100 کارشناس دیگر برای شرکت در این همایش انتخاب شده اند.

به گزارش مهر، این همایش با مشارکت حوزه های تخصصی اجتماعی، پیشگیری، توانبخشی، حوزه توانمندسازی و مشارکتهای مردمی، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور برگزار می شود.

کد خبر 1715907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha