۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۷

نصرتی در گفتگو با مهر:

پلهای نصر، سرداران و ارتباطات آماده افتتاح شد

پلهای نصر، سرداران و ارتباطات آماده افتتاح شد

قزوین- خبرگزاری مهر: شهردار قزوین، از افتتاح تقاطع‌های غیرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات در 27 مهرماه سال جاری خبر داد.

مسعود نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: تقاطع‌ های غیرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات در 27 مهرماه سال جاری با هزینه‌ ای بالغ بر 160میلیارد ریال توسط شهرداری قزوین آماده بهره ‌برداری خواهد بود و پروژه احداث بوستان آفرینش کلنگ زنی می شود.
 
وی افزود: تقاطع‌های غیرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات هشت صبح روز 27 مهرماه سال جاری پیش از موعد مقرر با هزینه‌ ای بالغ بر 160میلیارد ریال در مهمترین شریان ترافیکی شهر آماده بهره‌ برداری خواهد بود.
 
نصرتی یادآورشد: در طرح اولیه قرار بر این بود که پس از افتتاح تقاطع‌های غیرهمسطح نصر و سرداران عملیات عمرانی اصلاح هندسی میادین شهید بابایی و ارتش شروع شود که پس از برگزاری جلسات و بازدیدهایی که انجام شد به این جمع ‌بندی رسیدیم که با توجه به آغاز فصل سرما و بارش بهتر است کل پروژه شامل اصلاح هندسی میدان لشگر و ورودی تقاطع غیرهمسطح نصر، تبدیل میدان شهید بابایی به بلوار و تقاطع غیرهمسطح سرداران همزمان به بهره ‌برداری برسد.
 
وی بیان کرد: با بهره ‌برداری از این پروژه‌ها در محور شهید بهشتی از چهار راه ولی‌عصر(عج) تا میدان مادر شاهد ایجاد یک مسیر روان و بدون وجود حتی یک چراغ قرمز خواهیم بود.
 
نصرتی با اشاره به اینکه با اتمام این پروژه در دهه دوم مهرماه بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته تقاطع‌های غیرهمسطح نصر و سرداران 74 روز و پل بلوار ارتباطات هفت ماه پیش از موعد مقرر به بهره ‌برداری می ‌رسد، این رویداد را با توجه به حجم و اندازه پروژه و اجرای این پروژه در مهمترین شریان ترافیکی شهر یک رکورد دانست و از صبر و همراهی مردم، حمایت مدیران ارشد استانی و تلاش و همت دست اندرکاران اجرای این پروژه‌ها تقدیر و تشکر کرد.
 
شهردار قزوین اجرای این پروژه را از میدان لشگر تا انتهای سرداران در طول سه کیلومتر با حجم خاکبرداری 20 هزار مترمکعب، حجم بتن‌ ریزی 30 هزار متر مکعب، مصرف سه هزار تن میلگرد و شش هزار تن آسفالت بی ‌سابقه دانست و از برنامه‌ ریزی مجموعه شهرداری برای بهره ‌برداری از سه پروژه شاخص دیگر شامل تقاطع‌های غیرهمسطح امام علی (ع)، شهید مطهری و ایثار در پایان آذرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر 1721211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha