۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۲۸

پرویز پرستویی:

فرهنگ دفاع مقدس در کتاب‌های درسی مورد توجه قرار گیرد

فرهنگ دفاع مقدس در کتاب‌های درسی مورد توجه قرار گیرد

اهر - خبرگزاری مهر : هنرمند برجسته عرصه دفاع مقدس گفت: امروز دشمن با هجمه فرهنگی و جنگ نرم سعی در نفوذ به خانه های ما دارد از این رو باید فرهنگ دفاع مقدس در کتب درسی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز پرستویی صبح امروز در حاشیه جشنواره هفتمین فیلم دانش آموزی دفاع مقدس در اهر گفت: امروز دشمن با جنگ نرم و سرمایه گذاری میلیاردی در حوزه فرهنگی بدون استفاده از اسلحه سعی در نفوذ به خانه ها دارد بنابراین باید سعی کنیم با تقویت برنامه های فرهنگی و معنوی و انتقال فرهنگ ایثار و پایداری قبل از دیگران این فرهنگ معنوی را به خانه ها منتقل نمائیم تا جوانان و نوجوانان ما از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و فرهنگ منحط غربی مصون بمانند.

وی، وظیفه و رسالت دستگاه های فرهنگی کشور را دراین زمینه بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و بر برنامه ریزی مناسب در تداوم اینگونه برنامه ها در جهت جذب مخاطبان تأکید کرد.

این بازیگر سرشناس دفاع مقدس گفت: باید از زندگانی و سیره و منش جانبازان و ایثارگران درس بگیریم و بدون ریا و شعار باید بگویم من از این اسوه های مقاومت و پایداری درس زندگی آموخته ام.

وی گفت: متأسفانه تاکنون در جهت ترویج این فرهنگ کارهای مناسبی صورت نگرفته است باید این ایثارگری ها و جانبازی ها و روش و منش این یادگاران دفاع مقدس در کتابهای درس ما به عنوان یک درس مهم و با اهمیت با شیوه و مضمون مناسب و درخور سلیقه مخاطبان مورد توجه جدی قرار گیرد.

پرستویی، در ارتباط با جشنواره فیلم دانش آموزی دفاع مقدس نیز گفت: به خاطر زلزله اخیر برای برگزاری این جشنواره مناسب دیدیم هفتمین سال برگزاری این جشنواره را در مناطق زلزله زده ارسباران برگزار کنیم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب دانش آموزان و معلمان روبرو شده و با نظر سنجی که انجام دادیم بازخورد و بازتاب این جشنواره در بین معلمان و مخاطبان دانش آموز بسیار موفقیت آمیز بوده است.

کد خبر 1721356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha