۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۵:۰۴

میرحسینی:

برای برد به مصاف تیم المهدی بندرعباس می‌رویم

برای برد به مصاف تیم المهدی بندرعباس می‌رویم

یزد - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم والیبال پیشگامان گفت: شرایط لیگ امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و تیم‌های حاضر در لیگ‌، روز‌های سختی را در پیش خواهند داشت ما نیز برای برد به مصاف تیم بندری خواهیم رفت.

عباسعلی میرحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز بازی‌ها در 26 مهر ماه اظهار داشت: تیم‌ها زمان خوبی را برای آماده‌سازی در اختیار داشتند و با توجه به 12 تیمی شدن لیگ به نظر می‌رسد‌، فضای رقابتی شدیدی بین تیم‌ها جاری شود.

وی با بیان اینکه همیشه بازی‌های ابتدایی لیگ از حساسیت خاصی برخوردار است تاکید کرد: تیم‌ها باید در بازی‌های اول فصل خود موفق از زمین خارج شوند چرا که شروع خوب تیم کمک خواهد کرد تا روند حرکتی مطلوبی در بین بازیکنان جریان پیدا کند.

میرحسینی در ادامه پیرامون بازی هفته اول تیمش با المهدی بندر‌عباس نیز گفت: بازی سختی پیش رو خواهیم داشت‌، تیم بندرعباس به دلیل تغییرات گسترده‌ای که در نفراتشان داده ناشناخته است‌ و می‌بایست با تدبیر خاصی با این تیم روبرو شد.

سرمربی تیم والیبال پیشگامان بیان داشت: تیم المهدی بندرعباس علاوه بر بازیکنان سرمربی خود را نیز تغییر داده است که این نشان دهنده میل به جهش در تیم آنها خواهد بود.

وی درباره تیم پیشگامان نیز اظهار داشت: تیم امسال پیشگامان به مراتب از تیم پارسال بهتر و منسجم‌تر خواهد بود و سعی خواهیم کرد از تجربیات سال گذشته درس بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه بازی ابتدایی لیگ است و می‌بایست برنده از زمین خارج شویم؛ عنوان کرد: برد مقابل المهدی در خانه هدف اصلی ما است و همه تدابیر برای مقابله با این تیم دیده شده است.

وی از هواداران تیم پیشگامان خواست تا این تیم را در بازی‌ها همراهی کنند و تصریح کرد: حضور تماشاچیان در سالن شش هزار نفری شاهدیه یکی از نقاط قوت ما خواهد بود و امیدوارم که این اتفاق به نحو احسن صورت گیرد.

کد خبر 1721492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha