۱۰ آذر ۱۳۹۱، ۱۴:۱۸

آیت الله ایمانی:

دانشگاهیان با جنگ نرم باید مقابله کنند

دانشگاهیان با جنگ نرم باید مقابله کنند

شیراز - خبرگزاری مهر: امام جمعه شیراز گفت: جنگ نرم، جنگ باورها و اعتقادات و فرهنگ هاست که دانشگاهیان باید به خوبی با آن مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه نماز جمعه شیراز با اشاره به نزدیک شدن روز دانشجو اظهار داشت: انتظار رهبر از دانشجویان تحصیل علم ،دانش و پژوهش برای به دست آوردن فناوری و تولید علم در عرصه باورها و تعلیم دین و معارف دینی است.

وی ادامه داد: نظام سلطه استکبار بنا دارد فرهنگ وباور خود را بر کشور ما مسلط سازند که در این راستا دانشگاه مرکز تربیت اساتید و دانشجویان جنگ نرم است که اساتید فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان افسران مقابله با این جنگ محسوب می شوند.

آیت الله ایمانی پیروزی غزه را بزرگترین پیروزی جهان اسلام دربرابر صهیونیست دانست و تاکید کرد: پیروزی و مقاومت چند روزه غزه معادلات جهان را دچار دگرگونی ساخت و در شرایطی که تمام مستکبران حامی این جنایات بودند مردم با مقاومت توانستند به آتش بست برسند.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه تنها راه مبارزه با استکبار و استعمار مقاومت است، اضافه کرد: امروز اسرائیل سازنده جنگ نیست و از نظر نظامی ناکارآمد و از نظر سیاسی منفعل است و این موضوع را تمامی حامیان اسرائیل می دانند و ایران نیز به حمایت از مسلمان افتخار میکنند و در مقابل تجاوز به مسلمانان سکوت نمی کند.

وی در خصوص 10 آذر و شهادت مرحوم مدرس بیان داشت: مرحوم مدرس الگوی مناسبی برای مجلسیان ما به شمار می رود که مسئولیت سنگینی برعهده آنان است و باید الزامات لازم را از نظر قانونی فراهم سازند و معضلات  اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: همدلی و همراهی با مردم وظیفه اساسی مجلس و نمایندگان است و باید مانند مرحوم مدرس مسائل را درک و بر تصمیمات خود قاطع با ایستند.

امام جمعه شیراز عنوان کرد: جمهوری اسلامی در زمینه نظامی در مرزهای خود حضورش را به نمایش گذاشته و توانسته تا به امروز خدمات ارزشمندی انجام دهد.

کد خبر 1754748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha