۶ اردیبهشت ۱۳۸۴، ۱۸:۴۶

رئيس انجمن فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران در گفتگو با "مهر" : انجمن فناوري اطلاعات زمينه لازم براي ترويج ICT در كشور را فراهم مي كند

رئيس انجمن فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران در گفتگو با "مهر" : انجمن فناوري اطلاعات زمينه لازم براي ترويج ICT در كشور را فراهم مي كند

رئيس انجمن فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران گفت : فرهنگ سازي و ترويج ICT و آشنايي با تجربيات كشورهاي توسعه يافته از جمله اهداف انجمن فناوري اطلاعات است.

دكتر مسعود شفيعي در گفت و گو با خبرنگار حوزه و دانشگاه "مهر" افزود : انجمن فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران يك انجمن و موسسه غيرانتفاعي بوده كه در زمينه هاي علمي، پژوهشي و فني فعاليت مي كند.

وي تصريح كرد : اين انجمن جهت دستيابي به اهداف خود به تحقيقات علمي و فرهنگي مرتبط با علم فناوري اطلاعات و ارتباطات در سطح ملي و بين المللي مي پردازد و در اين راه از همكاري متخصصان و محققان بهره مند مي شود. همچنين اين انجمن براي دستيابي به اهداف خود با نهادهاي اجرايي، علمي و پژوهشي در زمينه علمي همكاري هايي انجام داده و خواهد داد.

رئيس انجمن فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران افزود : ترغيب و تشويق پژوهشگران، تجليل از محققان و استادان ممتاز، ارائه خدمات آموزشي، پژوهشي و فني برگزاري گردهمايي هاي علمي در سطح ملي، منطقه اي و بين المللي و انتشار كتب و نشريات علمي از ديگر اقدامات انجمن مي باشد.

مسعود شفيعي در ادامه تاكيد كرد: انجمن فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران بودجه خود را از حق عضويت اعضا، در آمدهاي ناشي از خدمات آموزشي، پژوهشي و مشاوره اي و فروش كتب و نشريات علمي، دريافت هدايا و كمك ها تامين مي كند.

وي در پايان گفت : در نظر داريم با پيگيري اهداف كلان در جهت توسعه جامعه اطلاعات كنفرانس ملي فناوري اطلاعات و ارتباطات را با همكاري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار كنيم.

کد خبر 176278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha