۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۷:۰۱

هدایتی:

رشد بالای جابجایی مسافر و کالا در استان آذربایجان شرقی

رشد بالای جابجایی مسافر و کالا در استان آذربایجان شرقی

تبریز - خبرگزاری مهر: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری رشد بالای 10 درصد جابجایی مسافر و کالا در استان آذربایجان شرقی را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد هدایتی ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت روز حمل و نقل در تالار صدرای تبریز گفت: جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل آذربایجان شرقی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 11 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی در همین راستا ابراز داشت: سال گذشته نیز در حدود 2/15 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل آذربایجان شرقی جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن، 2/10 درصد افزایش داشته است.
 
هدایتی در ادامه سخنان خود گفت:افزایش های متوالی در این خصوص حاکی از این است که هم کیفیت خدمات دهی توسط پرسنل حمل و نقل افزایش یافته است و هم اینکه استان ما از استان هایی است که در گذر زمان میزان تقاضا برای حمل و نقل به سرعت در حال رشد است.

هدایتی در ادامه سخنان خود گفت: در استان آذربایجان شرقی بیش از هشت هزار راننده تعداد مسافری بالغ بر 10 میلیون و 700 هزار نفر را با بیش از 500 دستگاه ناوگان حمل و نقل جابجا کرده اند.

وی در ادامه گفت: در نیمه نخست امسال نیز تمام تلاش پرسنل واحد حمل و نقل این بوده است که ایمنی را رعایت کنند بطوریکه میزان تلفات سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 10 درصد کاهش داشته است.

در پایان این آیین رانندگان نمونه آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 1768858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha