۳ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۵۰

علیخانی در گفتگو با مهر:

احداث 42 هزار واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

احداث 42 هزار واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد – خبرگزاری مهر: مدیر کل اداره راه و شهرسازی چهار محال و بختیاری گفت: 42 هزار واحد مسکن مهر در این استان در حال احداث است.

علی علیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در این استان 42 هزار واحد مسکن مهر در حال احداث است، اظهار داشت: در حال حاضر پنج هزار و 253 واحد مسکن مهر در این استان آماده بهره برداری و افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهر سازی بر اساس سند راهبردی حرکت می کند، بیان داشت: در ساخت و ساز مسکن در این استان از سند راهبردی جلوتر هستیم.

تمامی واحد های مسکن چهارمحال و بختیاری تا پایان دولت به اتمام می رسد

علیخانی با اشاره به اینکه تا دولت دهم تمامی واحد های مسکن مهر در استان به اتمام خواهد رسید، اذعان داشت: در جاده شهرکرد - بروجن - لردگان که جاده ترانزیتی استان است به دلیل تامین نشدن اعتبار ات برای ساخت و ساز این محور در راستای کاهش ترافیک هماهنگی در زمینه محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

اعمال طرح ترافیکی در جاده لردگان

وی با اشاره پر تردد بودن جاده بروجن - لردگان و بلعکس، ادامه داد: در محور بروجن - لردگان طرح ترافیکی برای کاهش حوادث جاده ای اعمال می شود.

وی بیان داشت: اولویت ساخت و ساز جاده های استان شاخص مهم ترافیکی است.

پنج پروژه راه سازی در چهارمحال و بختیاری آماده بهره برداری است

مدیر کل اداره کل راه و شهرسازی استان چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه پنج پروژه در حوزه راههای چهارمحال و بختیاری قابل افتتاح و بهره برداری است، عنوان کرد : این پروژه شامل بهسازی و آسفالت گردنه حلوایی در محور بروجن – گندمان، اجرایی پل زیر گذر بلداجی، بهسازی و آسفالت راه روستایی  ده چشمه در شهرستان فارسان، بهسازی و آسفالت راه روستایی له دراز در شهرستان لردگان و بهسازی و آسفالت راه روستایی گزستان در بازفت است.

کد خبر 1773163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha