۳ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۵۸

پذیرش 10 مقاله از پرستاران ایرانی در کنگره جهانی ICN

پذیرش 10 مقاله از پرستاران ایرانی در کنگره جهانی ICN

مدیر امور بین الملل سازمان نظام پرستاری از پذیرش 10 مقاله از پرستاران ایرانی در کنگره جهانی شورای بین المللی پرستاران (ICN) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نجاتیان اظهار کرد: کنگره جهانی ICN هر سال برگزار می شود که اردیبهشت سال آینده نیز با حضور 4 تا 5 هزار پرستار از سراسر دنیا در استرالیا برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کنگره با حضور پرستاران، مدیران، مدرسان و رهبران پرستاری از اقصی نقاط دنیا برگزار می شود و فرصت خوبی برای تبادل دانش و تجربیات پرستاران است.
 
مدیر امور بین الملل سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه پرستاران ایرانی در این کنگره خوب درخشیدند، افزود: تاکنون 10 مقاله از سوی متخصصان و دانشمندان حرفه پرستاری در ایران در این کنگره پذیرفته شده است و حتی یکی از سخنرانان اصلی در این کنگره یک پرستار ایرانی است.
 
نجاتیان با بیان اینکه در این کنگره ضمن تبادل تجربیات پرستاری ایران نیز به جهانیان معرفی می شود، گفت: با شرکت تعاونی موافقت شد برای پرستارانی که مقاله ندارند اما مایل به شرکت در این کنگره هستند تسهیلاتی در قالب تور علمی فراهم شود.
 
وی با اشاره به مذاکرات انجام  شده با ICN ادامه داد: با ICN درباره تسهیلات، ثبت نام و حتی با سفارت استرالیا برای اخذ ویزا مذاکراتی شده است تا بهترین خدمات با کمترین هزینه ارائه شود.
 
مدیر امور بین الملل سازمان نظام پرستاری یادآور شد: هم اکنون افراد برای پذیرش مقاله علمی در این کنگره می توانند به واحد روابط بین الملل سازمان مراجعه کنند پرستاران برای ثبت نام آزاد نیز تا پایان دی فرصت دارند با مراجعه به شرکت تعاونی پرستاران ثبت نام کنند.
کد خبر 1773178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha