۹ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۱۵

دوستعلی:

لزوم پرهیز از سیاه نمایی/بصیرت مردم فتنه را نابود کرد

لزوم پرهیز از سیاه نمایی/بصیرت مردم فتنه را نابود کرد

کرمان - خبرگزاری مهر: قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران را یکی از مهم ترین عوامل نابودی فتنه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید دوستعلی جمعه شب در آیین گرامیداشت سالروز یوم الله 9 دی اظهار داشت: در این روز مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با وقت شناسی و دشمن شانسی توطئه فتنه گران را در نطفه خفه کردند.

دوستعلی 9 دی را برگی زرین از تاریخ ایران اسلامی دانست و افزود: در این روز ولایی بودن مردم و مردمی بودن نظام برای همگان آشکار شد.

این مسئول تصریح کرد: در روز 9 دی همه گرایش های سیاسی با اتحاد در کنار یکدیگر به میدان آمدند و نشان دادند که ملت ایران در مقابل دشمنان مقتدرانه ایستادگی می کند.

وی در ادامه گفت: برخی انتقادات نه تنها مفید نیستند بلکه باعث ضرر و زیان بوده و باعث کمک به دشمنان می شود.

دوستعلی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد افزود: دشمنان قصد دارند که کشور را ضعیف نشان داده و روحیه یاس و ناامیدی را در جامعه به ویژه در بین نسل جوان ترویج دهند.

وی با اشاره به اینکه انتقادات باید منصفانه و واقع بینانه باشد افزود: باید به طور جد از سیاه نمایی پرهیز شود.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اکنون در شرایط حساسی قرار داریم و باید بسیار هوشنمدانه عمل کنیم تا هیچگونه راه نفوذی برای دشمنان باقی نماند.

وی بر لزوم وحدت همه احاد جامعه و مسئولین تاکید کرد و افزود: باید به بیان نقاط قوت نظام پرداخته و در مسیر پیشرفت کشور گام برداریم.

دوستعلی با تاکید بر لزوم ولایتمداری مردم و مسئولین گفت: باید با گوش فرا دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری و پیروی از خط ولایت در مسیر درست گام برداشته و دشمنان را به شکست محکوم کنیم.

کد خبر 1778291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha