۹ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۴۰

کولیوند در گفتگو با مهر:

فرهنگ آگاهی بخشی به مردم مستمر باشد

فرهنگ آگاهی بخشی به مردم مستمر باشد

کرج – خبرگزاری مهر: نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسار در مجلس شورای اسلامی بر استمرار آگاهی بخشی به مردم و بالابردن بینش در جامعه تاکید کرد.

محمد جواد کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اگر به مرور تاریخ بپردازیم ابزارهای متعددی را برای آگاهی بخشی می یابیم و تمامی اینها برای ما درس بزرگی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما بعد از حکومت امیرالمومنین(ع) تنها حکومت شیعه است و تلاش دشمن برای ایجاد فتنه در آن دور از انتظار نیست، گفت: روش های متعدد و اثرگذاری برای آگاهی بخش در زوایای مختلف وجود دارد.

کولیوند ادامه داد: کرسی های دانشجویی، تدوین برنامه های مناسب در رسانه ها به خصوص صدا و سیما و استفاده از زمین های ورزشی و حوزه های فرهنگی، مذهبی، تئاتر و ... می تواند در امر آگاهی بخشی به مردم اثر گذار باشد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این برنامه ها نباید بصورت مسکن و در یک زمان خاص عمل کنند بلکه باید به این موضوع ریشه ای پرداخته شود تا همیشه در زندگی مردم جاری و ساری باشد.

وی به پژوهش در بصیرت اشاره کرد و افزود: باید برای جامعه در آگاهی بخشی سوال ایجاد کرد زیرا ایجاد سوال ذهن را خلاق می کند.

کولیوند گفت: تمامی دستگاه ها به خصوص آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و دانشگا ها در نزدیکی به جوانان و نوجوانان در امر بصیرت افزایی بسیار موثر هستند.

کد خبر 1778380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha