۹ دی ۱۳۹۱، ۱۵:۳۳

عباسی:

525 مورد بازرسی از واحدهای صنفی درمیان انجام شد

525 مورد بازرسی از واحدهای صنفی درمیان انجام شد

بیرجند - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان از انجام 525 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان در سه ماهه سوم سال جاری در زمینه قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان درمیان اظهار کرد: در حال حاضر 625 واحد صنفی در زمینه تولیدی، خدماتی و توزیعی به صورت رسمی در سطح شهرستان فعالیت می ‌کنند.

وی بر افزایش تعداد بازرسی ‌ها و نظارت دقیق بر عملکرد اصناف و مشارکت فعال دستگاه‌های ذیربط تأکید کرد و ادامه داد: ساماندهی عاملان فروش کالاهای دخانی و اجرای طرح مراقبت از فروش این کالاها از جمله مصوبات این نشست بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان گفت: از ابتدای سال جاری یکهزار و 550 مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای دخانی،آژانس های درون شهری و برون شهری و واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای بهداشتی و آرایشی صورت گرفته است.

عباسی افزود: طی بازرسی های بعمل آمده از واحده های صنفی شهرستان ،تعداد 4 پرونده قضایی در زمینه قاچاق کالا به ارزش ریالی 239 میلیون ریال تشکیل شد و تعداد شش عدد کارت سوخت نیز ابطال شده است.

وی با بیان اینکه در هفت ماهه نخست امسال نیز  32 هزار 541 تن کالا به ارزش 33 میلیون و 604 هزار و 320 دلار از بازارچه میل 73 درمیان صادر شده است گفت:طی این مدت از این بازارچه بیش از  428تن کالابه ارزش  154 هزار 974دلار واردات انجام شده است.

کد خبر 1778725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha