۲۶ دی ۱۳۹۱، ۱۴:۴۹

محمودی نژاد خبر داد:

اعزام مبلغ به سراسر فارس در دهه فجر

اعزام مبلغ به سراسر فارس در دهه فجر

شیراز - خبرگزاری مهر: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس از اعزام بیش از 130 روحانی به نقاط مختلف استان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد ظهر سه شنبه در جلسه ستاد دهه فجر گفت: این مبلغان برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مناطق مختلف اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه جلسات کمیته تشکلهای مردمی و کمیته قرآن با حضور اعضا برگزار شده، دامه داد: برنامه های متنوعی در این کمیته ها پیش بینی و به تمامی شهرستانها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده در حضور روحانیون مستقر در روستاهای پر جمعیت و برگزاری راهپیمایی در آن مناطق اظهار داشت: 120 روحانی با هماهنگی حوزه های علمیه و 10 روحانی نیز از حوزه علمیه قم و هشت روحانی در مناطق حساس اهل سنت و فرق و مذاهب برای بازگویی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اعزام خواهند شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز گفت: تاثیر شهرستانها و شخصیتها باید در بین نسل جوان تبیین شود.

احمد همتی بوشهری با اشاره به اینکه مقایسه دستاوردهای انقلاب با رژیم گذشته و بازخوانی تاریخ انقلاب باید برای جوانان صورت می گیرد.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز فارس نیز از اجرای روزشمار انقلاب در رادیو خبر داد و گفت: پخش 17 برنامه 30 دقیقه ای در خصوص مبارزات مردم در سال 57، اجرای سرودهای انقلاب در هفت برنامه 15 دقیقه ای، پخش انقلاب در شهرستان ها و 10 برنامه نمایشی به مدت 30 دقیقه و همچنین بررسی زندگینامه شهدای شیراز و فارس از برنامه های صدا و سیما در این ایام خواهد بود.

علیرضا شواخی زواره با اشاره به اینکه در سیمای مرکز فارس سه مستند در خصوص انقلاب شیراز جهرم و کازرون پخش خواهد شد، یادآور شد: تمامی دستگاه ها باید در این ایام با رسانه ها همکاری داشته باشند.

کد خبر 1791746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha