۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۸

حجت‌الاسلام روشن‌بين:

انقلاب اسلامي برخاسته از مكتب امامت و ولايت است

انقلاب اسلامي برخاسته از مكتب امامت و ولايت است

مهدیشهر-خبرگزاری مهر: استاد حوزه علميه مهديشهر گفت: انقلاب اسلامي در مقايسه با انقلاب فرانسه مکتبي بودن آن را متمايز مي‌کند که تبلور و نمايي از اسلام دارد و برخاسته از مکتب امامت و ولايت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد روشن‌بين صبح شنبه در گفتمان دینی كه با موضوع انقلاب اسلامي و معنويت در مسجد ولي عصر شهميرزاد برگزار شد، اظهار داشت: با پيروزي رسيدن انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني (ره)که برخاسته  از اسلام ناب محمدي بود؛ ارزش‌هاي اسلامي و اخلاقي در بين آحاد مردم جامعه جان گرفت و ايثار و فداکاري و در راس همه جهاد و شهادت در راه خدا مايه افتخار همه مردم شد.

وي افزود: پيش از اينکه انقلاب شکل بگيرد مردم علاوه بر تحمل ضررهاي مادي و محروميت، با ارزش‌ترين سرمايه‌هاي خود را که همان جوانان شجاع خود بودند را در راه انقلاب نثار کردند تا حکومت اسلامي باقي بماند.

استاد حوزه علميه مهديشهر در خاتمه بيان كرد: ارزش‌هاي مهمي که مردم ما به دنبال آن بودند عبارت بود از ايمان، عدالت، دينداري و سلامت ديني و اخلاقي و مي‌خواستند شخصي که در راس امور جامعه است فاسد نبوده و متدين باشد و به ارزش‌هاي اسلامي که همان عدالت و ايمان است، پايبند بماند.
 

کد خبر 2003973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha