۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۳۰

حجت الاسلام حسيني:

مسئولان عملکرد خود در سال تولید ملی را مرور کنند

مسئولان عملکرد خود در سال تولید ملی را مرور کنند

ابركوه - خبرگزاري مهر: امام جمعه ابرکوه از مسئولان خواست که به مرور عملکرد خود در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه ابرکوه اظهار داشت: در روزهای پایانی سالی که به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیده شده هستیم و بجا است که دستگاه های اجرايی، وزارتخانه ها و قوای قانونگذاری، مروری بر عملکرد خود داشته باشند و ببیند چه دستاوردی در اجرايی کردن اهداف سال در بحث تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی داشته اند.

وی افزود: در بخش داخلی و شهرستانی، به علت محرومیت شهرستان در هر بخشی که لازم بود اقدامی تحول بخش صورت گیرد، با مشکلات مالی شهرداری و دستگاه های دیگر مواجه شدیم و با این حال، مواردی را که قبلا به مردم شهرستان ابرکوه عرض کرده بودم پیگیری و در حد وسع اجرايی شد.

خطیب جمعه ابرکوه همچنین به برخی از فعالیت های انجام شده و یا در حال کار با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان از جمله ساخت گلدسته مسجد مصلی و ساخت سرویس بهداشتی این مسجد و همچنین ساخت سرویس های بهداشتی مسجد جامع، تلاش برای ساماندهی منزلگاه امام رضا و همچنین تلاش برای ساخت حمام عمومی شهر و فعالیت های مرتبط با حوزه های علمیه شهرستان را تشریح کرد.

وی همچنین از تلاش دست اندکاران برگزاری رزمایش الی بیت المقدس تقدیر کرد.

حسینی در بخش ديگري از سخنان خود گزارش نماینده سازمان ملل در مورد نقض حقوق بشر در ایران را نیز فاقد وجاهت قانونی خواند.

کد خبر 2014226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha