۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۴۲

سیدشنوا:

امسال 408 یادواره شهدا در استان اردبیل برگزار شد

امسال 408 یادواره شهدا در استان اردبیل برگزار شد

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: امسال بیش از 408 یادواره شهدا در سطح مناطق شهری و روستایی این استان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ودود سید شنوا عصر یکشنبه در جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اردبیل اضافه کرد: این یادواره ها به همراه برنامه های مختلف فرهنگی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزار شده است.

وی تولید 300 برنامه 30 دقیقه ای با مشارکت صدا و سیما، تولید و پخش ویژه برنامه های مختلف برای شهدا از جمله تولید برنامه زندگینامه 39 سردار شهید استان را از جمله برنامه های فرهنگی و هنری این سازمان در طول سال جاری برشمرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به سایر عملکرد این سازمان در سال 91 تاکید کرد: بنیاد شهید استان با اقدامات مثبی که داشته در سالجاری در بین سایر بنیاد های شهید کشور مقام اول را کسب کرد.

به گفته وی بنیاد شهید استان اردبیل در جهت رسیدگی به امور خانواده های شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار موفق شد امسال در بین سایر بنیادهای کشور مقام اول را کسب کند و بر اساس ارزیابی انجام شده در بین 37 دستگاه اجرایی استان نیز از رتبه 16 سال قبل به رتبه چهارم رسید.

سید شنوا با اشاره به 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز شهدا برگزاری دعای کمیل با مشارکت فرزندان شهدا، دعای ندبه به مشارکت هیئت رزمندگان اسلام، سخنرانی در نماز جمعه، انجام تبلیغات محیطی گسترده در سطح شهر و دیدار از جانبازان بستری در بیمارستان ایثار را از جمله برنامه های بزرگداشت این روز برشمرد.

وی اضافه کرد: زیارت مزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و خانواده های شهدا و ایثارگر بویژه با خانواده های شهدا و جانبازان بمباران شهر اردبیل در 21 اسفند ماه سال 1366 از دیگر برنامه بزرگداشت روز شهدا در استان است.

کد خبر 2015816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha