۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹

استاندار سیستان و بلوچستان:

مهمان نوازی مردم سیستان و بلوچستان قابل تحسین است

مهمان نوازی مردم سیستان و بلوچستان قابل تحسین است

زاهدان - خبرگزاری مهر: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: میزبانی و مهمان نوازی مردم ولایت مدار سیستان و بلوچستان در استقبال از مسافران نوروزی قابل تحسین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حاتم ناروئی با بیان اینکه پای کار بودن اعضای ستاد تسهیلات سفر نشانه علاقمندی تمام دست اندرکاران صنعت گردشگری استان برای توسعه این حوزه است افزود: سیستان و بلوچستان با تمام قوا برای استقبال از گردشگران در تمامی سال آماده است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان دارای قابلیت‌های بالای گردشگری در زمینه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی است که این توانایی‌ها در تمام مدت به خصوص در تعطیلات نوروز به خوبی به گردشگران نشان داده شد.

وی با اشاره به رشد چشمگیر سفرهای نوروزی در مقایسه با سال های گذشته ادامه داد: وجود زیر ساخت های مناسب برای جذب گردشگر و داشتن مردمانی ولایت مدار و مهمان نواز از مهمترین عوامل افزایش تعداد سفرهای نوروزی به استان است.

وی گفت: تعداد فوت شدگان ناشی از حوادث رانندگی در ایام نوروز امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 23درصد كاهش داشته است.

وی افزود: توجه جدی رانندگان و مردم به مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین حضور محسوس و موثر پلیس در محورهای ارتباطی از عوامل اصلی كاهش چشمگیر تلفات حوادث جاده ای است.

 

کد خبر 2027144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha