۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۵۸

علی اکبری:

203 هزار مسافر نوروزی با ناوگان عمومی اردبیل جابه جا شدند

203 هزار مسافر نوروزی با ناوگان عمومی اردبیل جابه جا شدند

اردبیل – خبرگزاری مهر: مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان اردبيل گفت: در طول تعطیلات نوروزی امسال بالغ بر 203 هزار و 788 مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی فعال در این استان جابه جا شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین علي اكبري بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از مرکز مدیریت و کنترل راه های استان  افزود: این تعداد مسافر در طول اجراي طرح جابه جايي مسافرين با 20 هزار و 354 انواع ناوگان حمل ونقل عمومي جابه جا شده اند.

به گفته وی جابه جایی این میزان مسافر در مقايسه با مدت مشابه سال قبل افزايش 26 درصدی مسافر و 24 درصدی سفر را نشان می دهد.

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان درخصوص فروش بليط اينترنتي در استان تصریح کرد: از 23 تا 30 اسفندماه 159 بليط به صورت اينترنتي در سطح استان اردبیل فروخته شده كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 127 درصد افزايش را نشان مي دهد.

وي همچنین با اشاره به جابه جايي مسافراغن نوروزي از پايانه مرزي بيله سوار ادامه داد: در طول اجراي طرح جابه جايي مسافران نوروزي61 هزار و 324 مسافر بين دو كشور ايران و آذربايجان تردد کردند كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 20 درصد در زمنیه مسافر و 18 درصد در زمینه سفر افزايش داشته است.

علي اكبري عنوان کرد: در اين مدت 28 هزار و 424 مسافر خارجي وارد و 26 هزار و 829 نفر مسافر خارجي از پايانه مرزي بيله سوار خارج شده اند.

وی بیان داشت: همچنين در طول تعطیلات نوروزی سه هزار و 72 نفر مسافر ايراني به مرز وارد و دو هزار و 999 نفر مسافر ايراني از اين مرز خارج شده اند.

کد خبر 2027626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha