۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۸:۴۰

چیت چی:

انجام 138 بازدید از داروخانه های رفسنجان/پلمب یک داروخانه

انجام 138 بازدید از داروخانه های رفسنجان/پلمب یک داروخانه

رفسنجان - خبرگزاری مهر: معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در سال گذشته در مجموع 138 مورد بازدید از داروخانه های رفسنجان صورت گرفت.

لیلا چیت چی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سال گذشته 106 مورد بازدید از داروخانه های خصوصی، 14 مورد بازدید از داروخانه های بیمارستانی و 18 مورد بازدید از داروخانه های درمانگاهی رفسنجان صورت گرفت.

وی از پلمپ یک داروخانه در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 34 داروخانه خصوصی، درمانگاهی و بیمارستانی در رفسنجان وجود دارد که سال گذشته در مجموع 138 مورد بازدید از داروخانه ها صورت گرفت.

چیت چی افزود: در سال گذشته 134 مورد شکایت کتبی و تلفنی درباره دارخانه ها داشتیم که با بررسی انجام شده در90 درصد گزارشات، تخلفی صورت نگرفته بود.

وی بیان داشت: امسال به واسطه شرایط ویژه‌ای که وجود دارد با کمبودهای دارویی روبه‌رو هستیم و با تشکیل کمیته‌" تدبیر دارو" کمبودهای دارویی در رفسنجان رصد می شود.

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم ‌پزشکی رفسنجان گفت: این دانشگاه علوم پیگیرترین دانشگاه برای کمبود داروها در کشور است و کمبودهای واقعی داروها را به اداره کل ارجاع داده و تامین می‌کنیم.

کد خبر 2028675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha