۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۲

اخبار شهرری/

آماده سازی پهنه منطقه 20 تهران در حرم مطهر امام(ره)

آماده سازی پهنه منطقه 20 تهران در حرم مطهر امام(ره)

شهرری - خبرگزاری مهر: شهردار منطقه 20 تهران از تمهیدات پیش بینی شده و تعبیه امکانات مورد نیاز زائران در ضلع شرق مصلای مصطفی خمینی به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم در سالروز امام راحل(ره) خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عظیم بابایی با اشاره به این مطلب گفت: برپایی ایستگاه های فرهنگی، بهسازی فضای سبز، استقرار سرویس بهداشتی پرتابل، پاکسازی و زیباسازی نماهای شهری، کاشت درخت و درختچه، بهسازی روکش آسفالت و ایمن سازی ترافیکی از جمله اقداماتی است که در ضلع شرق مصلی مصطفی خمینی از سوی مدیریت شهری منطقه 20 تهران آغاز شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه خدمات فرهنگی، رفاهی و خدماتی به زائرین در در حرم مطهر امام راحل(ره) ارائه می شود، بوستانهای اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز برای استقرار چادرهای اسکان موقت زائران در نظر گرفته شده است.

بابایی در پایان عنوان داشت: ایمن سازی مسیرهای دسترسی به حرم مطهر امام خمینی(ره) که شامل بزرگراه امام علی(ع)، جاده قم و بزرگراه شهید رجایی در منطقه 20 تهران است با رعایت اصول استاندارد و فنی انجام شده و زائران با امنیت کامل می توانند با عبور از این منطقه جنوبی به حرم مطهر امام راحل(ره) دسترسی بیابند.

دومین جلسه کمیته فرهنگی در شهرداری ناحیه 6 منطقه 20 تهران برگزار شد

دومین نشست اعضای کمیته فرهنگی با حضورشهردار ناحیه 6  منطقه 20 تهران برگزار شد.

با هماهنگی اداره اجتماعی فرهنگی ناحیه 6، دومین  جلسه کمیته فرهنگی زیرگروه شورای فرهنگی با حضور  بابک جعفری شهردار ناحیه 6، معاون و رؤسای ادارات و دبیران شورایار محلات با موضوعیت نقش تصاویر در اثرگذاری پیامهای شهروندی و ارائه نمونه هایی از عملکرد کمیته فرهنگی شهرداری اصفهان و بازتابهای مردمی آن برگزار شد.

در این جلسه پیرامون بررسی نقش تصاویر در موضوعاتی از قبیل فرهنگ مردمی در حمل و نقل عموم، آتشنشانی، پسماند، زیباسازی منظرشهری، رفع مشکلات سد معبر صنفی و ساختمانی، فضای سبز و اخلاق شهروندی بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 2062369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha