۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۲

طاهری:

پیشوا از ممتازترین شهرستانهای قرآنی در سطح کشور است

پیشوا از ممتازترین شهرستانهای قرآنی در سطح کشور است

پیشوا - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا اظهار داشت: شهرستان پیشوا یکی از ممتازترین شهرستانهای قرآنی در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از فعالان قرآنی در شهرستان  پیشوا صبح شنبه به مناسبت میلاد با سعادت مولی موحدین حضرت علی(ع) و سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور اکثریت خانواده های قرآنی و مسئولان شهرستان پیشوا در محل سالن جمعیت هلال احمر پیشوا برگزار شد.

اولین همایش جامعه قرآنی شهرستان پیشوا با حضور  دکتر محمد عزیزی استاد حوزه و دانشگاه، انارکی قاری بین المللی و استاد قرآن کریم، مسئولان شهرستان و حافظان و قاریان قرآن کریم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا و مؤسسه قرآنی شهید تاجیک قشقایی این شهرستان، در سالن هلال احمر برگزار شد.

در این همایش از 20 نفر از خواهران و 15 نفر از برادران در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم در سه  مقطع سنی شکوفه ها و بزرگسالان و پیشکسوتان  تجلیل شد.

اجرای سرود، تواشیح، تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان پیشوا و مولودی خوانی به مناسبت ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) از دیگر برنامه های این همایش بود.

امیرحسین طاهری در این همایش گفت: هدف از برگزاری اینچنین همایشها ایجاد انگیزه و تقویت استعدادهای قرآنی و ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در بین خانواده های مذهبی شهرستان پیشواست.

وی ادامه داد: شهرستان پیشوا یکی از ممتازترین شهرستانهای قرآنی در سطح کشور است و خدا را شاکریم که در راستای حفظ و قرائت و حفاظت از قرآن کارهای بسیار عالی در این شهرستان نورانی انجام شده است.

محمد عزیزی استاد  حوزه و دانشگاه  در جمع خانواده های قرآنی شهرستان پیشوا در خصوص بنیان و تحکیم خانواده سخنوری کرد و تمامی حاضران را به پیروی از قرآن  به صورت استفاده اجرایی در امور زندگی توصیه کرد  و بیان داشت: قرآن فقط برای مراسم ختم نیست، بلکه قرآن مبدأ و منشأ زندگی است و از آن باید در امور زندگی بشترین استفاده و بهره  را برد.

کد خبر 2062478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha