۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸

الهی راد:

مهمترین مولفه در انتخاب اصلح توجه به معیارهای گفتمان امام و رهبری است

مهمترین مولفه در انتخاب اصلح توجه به معیارهای گفتمان امام و رهبری است

ملایر - خبرگزاری مهر: عضو موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم گفت: مهمترین مولفه در انتخاب اصلح، داشتن معیارهای گفتمان امام و رهبری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صفدر الهی راد عصر یکشنبه در جمع مردم شهرستان ملایر در مسجد حاج قاسم این شهرستان با اشاره به اینکه دین مبین اسلام بر انتخاب درست و با بصیرت در همه امور تاکید فراوان داشته است، گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) و امیر مومنان (ع)همیشه مردم را به شناخت درست و شناخت فتنه و نفاق هشدار داده اند.

وی افزود: در زمان پیامبر(ص) و امیر مومنان علی(ع)  کسانی بودند که در لباس دین و قداست ضربه های بزرگی به اسلام زده و با نفاق دشمن خدا و دین شده بودند که از جمله این افراد می توان به طلحه و زبیر اشاره کرد.

وی در ادامه به مسئله مهم انتخابات و انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: مردم باید به کسی رای بدهند که دشمن اسلام و دین و قرآن نباشد.

وی با اشاره به برخی جریان های فتنه 88 افزود: متاسفانه در آن روزها برخی با لباس اصولگرایی وارد شده و این همان خطر بزرگ برای اسلام است که باید شناخته شود.

حجت الاسلام الهی راد عنوان کرد: برخی به نام اسلام پرچم بلند کرده که ما اصولگرا هستیم اما تمام کارهایی که انجام می دهند با اسلام و انقلاب کاملا مخالف است.

وی افزود: این چه نوع اصلاح طلبی است که در آن بر ضد اسلام و ارزشهای دینی و انقلابی قدم برداری و خود را اصلاح طلب در بین مردم معرفی کنید.

وی در ادامه بر شناخت آگاهانه مردم در تشخیص افراد تاکید کرد و گفت: کسانی که ادعای اصول گرایی دارند باید پایبند به مبانی اسلام و ارزشهای دین و انقلاب باشند.

عضو موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم بیان داشت: متاسفانه برخی با این عنوان بر ضد اسلام برخواسته و با نوشتن مقاله و حرف از غرب به ارزش های اسلامی صدمه وارد می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فتنه 88 دو معیار را برای مردم روشن ساخت گفت: یکی از معیارهای نیامدن افراد در دفاع از رهبری در این فتنه و و دوم تشکیل حلقه انحرافی بعد از فتنه 88 بود.

مهمترین مولفه در انتخاب اصلح، داشتن معیارهای گفتمان های امام و رهبری است

حجت الاسلام الهی راد بیان داشت: مهمترین مولفه در انتخاب اصلح داشتن  معیارهای گفتمان های امام و رهبری است.

وی گفت:در قدم اول برای انتخاب باید فرد به اسلام و ارزشهای دینی پایبند باشد.

وی ابراز داشت: ساده زیستی، مردمی بودن، قانون مداری، ولایت مداری و دنبال تدبیر و برنامه بودن از خصوصیات یک فرد اصلح است.

وی در ادامه گفت: باید کسی را برگزید که در سیاست خارجی در مقابل دشمن لبخند نزند و تن به گفته های دشمن ندهد.

وی افزود: کسی که توانست در مقابل همه حرکات دشمن مقاومت کند از نظر رهبری و امام اصلح است ما نیز پیرو امام(ره)  و رهبری هستیم.

وی افزود: کاندیدایی که امروز رئیس جمهور آینده خواهد بود بی شک با تاثیر گذاری خود در عرصه بین المللی می تواند در حفظ اسلام و انقلاب تاثیر بسزایی داشته باشد.

حجت الاسلام الهی راد عنوان داشت: برخی افراد متاسفانه از تریبون اسلام و انقلاب به نفع خود و رسیدن به خواسته هایشان استفاده می کنند و در مقابل ارزش های دین مقدس اسلام می ایستند که باید مردم در این زمینه آگاه باشند.

وی در ادامه با اشاره به مدیریت درست رهبری در همه امور کشور افزود: امروز با تدبیر و اندیشه ایشان دشمنان به ستوه آمده و بارها در رسانه های خود به عجز و ناتوانی در برابر اندیشه های رهبری و مقاومت ملت ایران اذعان کرده اند.

گفتمان امام، سیاست خارجی ایشان بود

عضو موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم با بیان اینکه مردم ایران هرگز تن به ذلت و ارتباط با آمریکا نمی دهد نیز گفت: گفتمان امام سیاست خارجی ایشان بود که فرمود:"ما اسلامی می خواهیم که شرق و غرب و راس آن آمریکا و اسرائیل را به خاک ذلت بنشاند" و این همان اسلام ناب امام خمینی(ره) بوده است.

وی ولایت فقیه را برکت انقلاب خواند و گفت: رهبری همان ادامه راه و گفتمان امام است و ایشان از نظر اخلاقی شخصیتی باتقوا و عارف بوده که مراجع بزرگمان همیشه و همه جا حمایت های خود را از رهبری داشته اند.

وی در پایان گفت: امر مهم برای ملت ایران انتخاب اصلح است و حتی اگر کسی را که ما با آگاهی انتخاب می کنیم، رای نیاورد وجدانی راحت در فردای قیامت خواهیم داشت.

کد خبر 2068863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha