۱ تیر ۱۳۹۲، ۹:۲۸

عضو شورای مربیان تیم ملی اسکیت در گفتگو با مهر:

نمی‌خواهیم ملی‌پوشان اسکیت در مسابقات جهانی زنگ تفریح باشند

نمی‌خواهیم ملی‌پوشان اسکیت در مسابقات جهانی زنگ تفریح باشند

عضو شورای مربیان تیم ملی اسکیت با اشاره به اردوی آماده‌سازی این تیم تاکید کرد: ملی‌پوشان باید برای حضور در مسابقات جهانی به حدنصاب تعیین شده برسند.

مسعود نیک‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی اظهار داشت: از روز 30 خردادماه اردوی خود را در زنجان آغاز کردیم که در این اردو 16 ورزشکار در تیم بانوان و 16 نفر هم در تیم آقایان تمرینان خود پیگیری می کنند. این اردو به مدت 5 روز در شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: قبل از شروع اردو از ملی‌پوشان تست گرفتیم و در پایان این اردو نیز تست‌گیری خواهیم داشت تا برخی از نفرات را که به رکوردهای لازم دست پیدا نکنند از اردو حذف کنیم. ما فرصت زیادی تا مسابقات جهانی بلژِک که شهریور‌ماه برگزار می‌شود نداریم و باید زودتر تیم را آماده کنیم.

عضو شورای مربیان همچنین گفت: ورزشکاران باید برای رفتن به مسابقات جهانی به رکورد نفر سوم آسیا برسند. ما نمی‌خواهیم در مسابقات جهانی زنگ تفریح باشیم به همین خاطر ورزشکارانی که به حد نصاب تعیین شده برسند به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند. خوشبختانه رکوردهای برخی از ورزشکاران ما در اردو به حد نصاب تعیین شده بسیار نزدیک است و امیدواریم رکورد مورد نظر برسند.

 

کد خبر 2079205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha