۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸

کارگاه شیوه های فرزندپروری در اسلامشهر برگزار شد

کارگاه شیوه های فرزندپروری در اسلامشهر برگزار شد

اسلامشهر - خبرگزاری مهر: آکادمی قهرمانان تکواندو اسلامشهر عصر دیروز، کارگاه سبک ها و شیوه های فرزندپروری را در کانون فرهنگی، تربیتی الغدیر برگزار کرد.

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در حاشیه برگزاری این کارگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این کارگاه در خصوص والدین ناتوان و والدین آگاه و موفق و نیازهای فرزندان بحث شد.

فاطمه گیوی، بیشتر سوالات والدین را در مورد دوره نوجوانی دانست و افزود: نوجوانی دوره بحران است و هویت یابی مهمترین مسئله این دوره است که اگر والدین توجهی به آن نکنند و انتظارات و نیازهای یک نوجوان را با توجه به شرائط سنی برآورده نکنند، نوجوان دچار اغتشاش هویت می شود.

موسس آکادمی قهرمانان تکواندو اسلامشهر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی بیشتر والدین با شخصیت فرزندان خود عنوان کرد و اظهار داشت: شیوه صحیح تربیت و اصلاح شیوه برخورد با فرزندان از دیگر اهداف است و با توجه به استقبال خانواده ها ادامه برگزاری این کارگا ههای آموزشی در دستور کار ما قرار دارد.

ناصر برجی افزود: این دوره برای والدین تکواندو کاران رده سنی خردسالان و نونهالان برگزار شد و عنوان دوره بعدی این کارگاه ماهیت اضطراب و مدیریت آن است.

رئیس هیات مدیره آکادمی قهرمانان تکواندو اسلامشهر گفت: این کارگاه ها برای تکواندوکاران هم برگزار خواهد شد تا آنها هم بتوانند با شخصیت خود بیشتر آشنا شده و در مسابقات کمتر استرس و اضطراب داشته باشند.

محسن تهرانی، معنویت، دعا و یاد خدا را در کاهش اضطراب موثر دانست و اضافه کرد: ورزشکاران هرچقدر به سمت معنویت گام بردارند، در مسابقات و در زندگی کمتر دچار استرس و اضطراب می شوند.

کد خبر 2092440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha