۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۸

رحیمی:

کتب مهدی آذریزدی در میامی معرفی می شود

کتب مهدی آذریزدی در میامی معرفی می شود

میامی – خبرگزاری مهر: مسئول کانون پرورش فکری کودکان شهرستان میامی از معرفی و نقد و بررسی کتب مهدی آذریزدی همزمان با درگذشت این نویسنده شهیر کشورمان خبر داد.

سمانه رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت18 تیر، روز ادبیات کودکان و نوجوانان و درگذشت مهدی آذریزدی نویسنده کودک و نوجوان، کانون پرورش فکری کودکان شهرستان میامی اقدام به معرفی کتب این نویسنده بزرگ کشورمان کرده است.

وی گفت: معرفی کتب، قصه گویی، معرفی شخصیت نویسنده، روخوانی کتب، نشریه دیواری و چندین برنامه مختلف دیگر از برنامه های این مراسم خواهد بود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان شهرستان میامی یادآور شد: مهدی آذریزدی نویسنده کتابهای "قصه های خوب برای بچه های خوب" است که در چندین جلد داستان های کلیله و دمنه را به زبان کودکان به چاپ رسانده است.

رحیمی همچنین از برگزاری مراسم جشن کودک در میامی خبر داد و افزود: این برنامه که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد با هدف جذب و ماندگاری اعضاء کانون برگزار شد.

وی اجرای برنامه های مختلفی از جمله طنز، مسابقه، تک خوانی و قصه گویی را در این مراسم یادآور شد و افزود: در این مراسم بیش از 150 عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان میامی شرکت داشتند.

کد خبر 2093007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha