۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱

حجت الاسلام ولی نژاد:

جامعه با کرامت اخلاقی ایمن می شود

جامعه با کرامت اخلاقی ایمن می شود

گرگان - خبرگزاری مهر: مديركل تبليغات اسلامي استان گلستان گفت: جامعه با وجود كرامت اخلاقي داراي امنيت مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولي نژاد صبح سه شنبه در جمع هيئات مذهبي استان گفت: جامعه اگر فاقد اخلاق باشد مردم خسته مي شوند و از خصلت هايي همچون صفا، صميميت و كارهاي حسنه نمي توانيم بهرمند گرديم.
 
وي افزود: اخلاق حسنه اخلاق پيامبران و ائمه (ع) ما است و با الگو گيري از آنان بايد جامعه را از بسياري از آسيب ها مصون نگه داريم.
 
ولي نژاد ادامه داد: اخلاق رضوي همان اخلاق ائمه (ع) است و همه بايد سعي در ترويج و تبيين آن داشته باشيم و اگر اين كار به خوبي انجام شود بسياري از مشكلات بزرگ در جامعه حل خواهد شد.
 
وي با بيان اينكه فرهنگ كمك به ديگران را بايد در جامعه رواج داد، ابراز داشت: كمك كردن فقط با پول نيست بلكه ما بدون پول مي توانيم به ديگران كمك كنيم كه البته كمك در حوزه يادگيري علم و قرآن كريم بسيار ثواب دارد.
 
مدير كل تبليغات اسلامي استان گلستان با اشاره به ساماندهي هيئات مذهبي در استان، بيان داشت: هيئات مذهبي نبايد در يك جا متمركز باشند و ما در محله اي چند هيئات مذهبي داشته باشيم و در محله اي ديگر اصلا هيئانت مذهبي نداشته باشيم.
 
وي افزود: در حال حاضر در نظر گرفتيم تا هيئات مذهبي را از وجود  روحانيون شاغل، مداحان آموزش ديده و يك نيروي با تجربه و آموزش ديده قرآني بهره مند كنيم و همه هيئات مذهبي بايد از اين نيروها برخوردار باشند.
 
ولي نژاد اضافه كرد: هيئات مذهبي بايد كارهايشان را با هماهنگي يكديگر انجام دهند و هر كدام كه در يك حوزه بيشتر فعال است آن حوزه را فعال كند تا به اين وسيله شهر و ديار خود را از معنويت برخوردار كنيم.
 
وي گفت: خيلي ها نمي دانند كه با وجود لكه هايي كه در جامعه و در شهر گرگان وجود دارد درون محله هيئات هايي هستند كه با برگزاري مراسم مختلف مذهبي و قرآني شهر را زيبا مي کند.
کد خبر 2137254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha