۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۰۰

زارعی:

 حماسه دفاع مقدس بازخوانی می شود

 حماسه دفاع مقدس بازخوانی می شود

ساری - خبرگزاری مهر: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به رویکرد مردمی برنامه های هفته دفاع مقدس امسال، گفت: هشت سال حماسه و ایثار در برنامه های هفته دفاع مقدس امسال بازخوانی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور علی زارعی ظهر سه شنبه در نشست تشریح برنامه های هفته دفاع مقدص افزود: روند اجرایی برنامه های دفاع مقدس امسال به گونه ای تنظیم شد تا در ضمن خود مجموعه ای از روایات دفاع عاشورایی باشد و حقایق جنگ تحمیلی را برای مردم و مخاطبان بازگو کند.
 
زارعی با اشاره به فضاسازی در روستاهای استان مازندران با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: فعال سازی برنامه های روستایی هفته دفاع مقدس از جمله اولویت های برنامه های امسال خاص این هفته در استان مازندران است.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران افزود: با توجه به نقش تعیین کننده مساجد و تکایا در دوران دفاع مقدس، این مراکز استراتژیک دینی مذاهبی در مازندران برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس احیا و آماده سازی می شوند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با تأکید بر تکریم شهدای دفاع مقدس، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا در ایام الله هفته دفاع مقدس مأموریت اصلی و اساسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.
 
وی افزود: شهدا ولی نعمت ما هستند لذا باید در معرفی شهدا به نسل جوان تلاش مستمر و وافری داشته باشیم.
 
وی همچنین اضافه کرد: در انقلاب اسلامی که بنای آن بر تفکر بسیجی استوار است، باید فرهنگ دفاع مقدس در جامعه برجسته شود و در فعالیت های فرهنگی و هنری دفاع مقدس، اسلامی بودن و ایرانی بودن آثار به خوبی احساس گردد.
 
زارعی اظهار داشت: آنچه در برنامه های هفته دفاع مقدس باید توجه شود این است که میدان دفاع مقدس میدان وسیعی است و تحقیقا هنوز بسیاری از بخش های آن کشف نشده است.
کد خبر 2137525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha