۸ مهر ۱۳۹۲، ۷:۰۷

با حضور مسئولان؛

مانور و مراسم روز آتش نشان در بندر دیر برگزار شد

مانور و مراسم روز آتش نشان در بندر دیر برگزار شد

دیر - خبرگزاری مهر: مانور و مراسم روز آتش نشان در بندر دیر با حضور مسئولان شهرستان در میدان غدیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه دیر عصر یکشنبه در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن روز آتش‌نشان گفت: در جامعه‌ای که ما زندگی می‌کنیم اقشاری هستند که گمنام هستند ولی تلاش‌های ارزنده‌ای دارند و به اجتماع می‌کنند که یکی از این اقشار قشر آتشنشان است که ما از اینها غفلت می کنیم؛

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی اضافه کرد: آتشنشانان عزیزانی هستند که جان خود را برای نجات جان یک انسان به خطر می‌اندازند و باید بیش از پیش قدر آنها را بدانیم.

آتش‌نشانان جان و آسایش خود را برای امنیت ما می‌گذارند

رئیس شورای اسلامی شهر دیر در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن روز آتشنشان، گفت: هفتم مهر ماه روز آتش نشان و ایمنی نام گذاری شده است و در واقع این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که از جان، آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می گذرند تا بتوانیم در امنیت زندگی کنیم.

عباس پولادی افزود: هر حرفه‌ای سختی‌ها و شیرینی‌های خاص خودش را دارد اما سختی و دردسر بعضی شغل‌ها نسبت به بقیه بیشتر است و آتش نشانی یکی از این شغل‌ها است.

وی یاد و خاطره مرحوم  محمدشریفی آتش نشانی که چند سال قبل با تلاش خود برای نجات  دیگران جان خود را از دست  داد، گرامی داشت.

آماری از آتش‌سوزی‌های شهر دیر

یوسف رنجبر مسئول خدمات شهری شهرداری بندردیر گفت: در سال گذشته، 12 مورد آتش سوزی مسکونی، شش مورد تجاری، پنج مورد نهاد دولتی، پنج مورد خودرویی، 2 مورد باغات و 2 مورد دریایی بوده است.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال 1392 ، هفت مورد آتش سوزی مسکونی ،3 مورد تجاری، 2 مورد دولتی، 5 مورد خودرویی بوده است.

مسئول آتش نشانی دیر در پایان از همکاری و همراهی مناسب عوامل راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و هلال احمر و آموزش و پرورش که در برگزاری مراسم روز آتش نشان تلاش مضاعفی را داشتند، قدردانی کرد.

در این مراسم همچنین ناوگان خودروی سازمان آتش نشانی شهرداری ،هلال احمر،مرکز بهداشت و نیروی انتظامی دیر با خودروی های سبك، نیمه سنگین و سنگین، توان و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی به نمایش گذاشتند

در پایان به هفت نفراز نیروی آتش نشانی هدایایی داده شد.

کد خبر 2145638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha