۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۴۴

حسنلو:

هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق است

هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق است

زنجان -خبرگزاری مهر: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق است گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ احسان دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حسنلو با تقدیر از همراهی رسانه‌های استان در اجرای برنامه‌های مختلف توسط کمیته امداد افزود: خوشبختانه در استان زنجان رسانه‌ها همکاری مطلوبی با کمیته امداد در پیشبرد اهداف این نهاد دارند.

وی با اشاره به مشارکت مطلوب خبرنگاران در برنامه‌های مختلف کمیته امداد اظهار داشت: اخیرا اصحاب رسانه به استقبال جشن عاطفه‌ها رفته و کمک‌های خود را به صورت نمادین تقدیم کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در این مراسم قریب به 4 میلیون ریال کمک غیرنقدی و 700 هزار ریال کمک نقدی جمع‌آوری شد تاکید کرد: امیدواریم با این اقدام فرهنگ کمک‌رسانی به نیازمندان بیش از پیش در جامعه ترویج پیدا کند.

حسنلو با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ احسان و انفاق در جامعه است، از خبرنگاران و رسانه‌های استان خواست، کمیته امداد را در انجام این رسالت همراهی کنند.

وی گفت: امسال جشن عاطفه‌ها روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم مهر ماه در مدارس، مساجد و معابر و مصلی‌های برگزاری نماز جمعه در استان زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

سومین دوره انتخابات هیات مدیره وکلای ماده 187 دادگستری کل استان زنجان برگزار شد.

دبیر هیات نظارت وکلا و مشاوران حقوقی و کارشناسان رسمی دادگستری با اعلام این خبر گفت: وکلای ماده 187 دادگستری کل استان زنجان بر اساس آئین نامه اجرایی قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری hسلامی ایران مصوب 1381 ریاست معزز قوه قضائیه فعالیت می نماید که بنابر دستورالعمل مرکز امور مشاوران چنانچه تعداد وکلای هر استان به 60 نفر رسید می تواند کانون را تشکیل داده و زیر نظر مرکز امور مشاوران حقوقی فعالیت نماید.

جلال غفاری گفت: سومین دوره انتخابات هیات مدیره وکلای ماده 187 دادگستری کل استان زنجان که در حال حاضر تعداد اعضای آن بیشتر از 200 نفر است بر اساس آئین نامه مرکز و تاکیدات رئیس کل دادگستری استان زنجان، تعداد 7 نفر بعنوان اعضای اصلی هیات مدیره و 2 نفر نیز بعنوان بازرس با رأی اعضا انتخاب شدند.

بهروز قاسمی، امیر علی عباسی،  امیر غفاری، ساسان احمدی، فرشاد محمدی، رحیم حسنی، قهرمان محمدی به عنوان  اعضاء منتخب هیئت مدیره و غلامرضا کلانتری، علی مسگری به عنوان  اعضاء منتخب علی البدل و  سید جواد موسوی انگورانی و امیر علی کاوندی به عنوان بازرسان منتخب معرفی شدند.

کد خبر 2145750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha