۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۰

معظمی:

هفت میلیارد ریال زکات در بروجرد جمع آوری شد

هفت میلیارد ریال زکات در بروجرد جمع آوری شد

بروجرد - خبرگزاری مهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد از جمع آوری بیش از هفت میلیارد زکات نقدی و صورت جلسه ای در شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی معظمی ظهر دوشنبه در ستاد زکات شهرستان بروجرد، افزود: از ابتدای سال تا کنون مبلغ هفت میلیارد و 76 میلیون ریال زکات نقدی و صورتجلسه‎ای در شهرستان جمع‎آوری شده است.

وی تصریح کرد: از این میزان یک میلیارد و 244 میلیون و 500 هزار ریال زکات نقدی و پنج میلیارد و 831 میلیون و 500 هزار ریال زکات صورت جلسه‎ای است.

وی ادامه داد: اعزام 30 روحانی به 80 روستا برای تبلیغ زکات، توزیع 800 برگ بروشور احکام و احادیث بین کشاورزان توسط رابطین زکات و ارسال 400 پیامک به رابطین زکات برای جمع‎آوری زکات از جمله اقدامات انجام شده در مدت یاد شده است.

معظمی افزود: واریز 30 درصد زکات تشویقی از باقی مانده سال گذشته به حساب رابطین به مبلغ 300 میلیون ریال و جمع‎آوری چهار میلیون تومان زکات مستحبی و فعال کردن شش روستای دیگر برای پرداخت زکات از اقدامات انجام شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بروجرد یاد آور شد: همچنین در این مدت هزار عدد کارت شناسایی زکات دهندگان با همکاری بهزیستی به مبلغ یک میلیون و 300 هزار ریال چاپ و توسط رابطین زکات در میان کشاورزان توزیع شده است.

کد خبر 2146031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha