۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۹

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش/

بیش از 140 برنامه فرهنگی ورزشی در همدان انجام می شود

بیش از 140 برنامه فرهنگی ورزشی در همدان انجام می شود

همدان – خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی 144 برنامه فرهنگی ورزشی در استان همدان اجرا می شود.

سیدعبدی افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصتی برای اجرای مسابقات ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و ایجاد شور و نشاط در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: برنامه های پیش بینی شده به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و هفته تربیت بدنی استان همدان به 144 برنامه می رسد.

وی بیان داشت: 144 برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان های همدان، ملایر، اسدآباد، فامنین، نهاوند، کبودراهنگ، رزن، تویسرکان، بهار و قهاوند برگزار می شود.

افتخاری اضافه کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش متنوع و پربار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان داشت: یکی از برنامه های مهم هفته تربیت بدنی برگزاری یادواره شهدا ورزشکار در سراسر استان است.

وی با بیان اینکه این یادواره برای اولین بار و همزمان در سراسر استان برگزار می شود، ابراز داشت: امیدواریم با برگزاری این یادواره بتوانیم گام بلندی در شناخت راه شهدا به جوانان و ورزشکاران داشته باشیم.

افتخاری در ادامه گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در بیش از 30 رشته ورزشی، برگزاری مسابقات ویژه کارکنان دولت، تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه گفت: یکی دیگر از برنامه های مهم این هفته برگزاری همایش بزرگ صبحگاهی غرب کشور با حضور مسئولان و اهالی ورزش است.

وی در پایان سخنانش گفت: این همایش جمعه، 26 مهر ماه همزمان با روز ورزش و تربیت بدنی در میدان قائم همدان برگزار می‌شود  که امید است مردم نیز ما را در این امر یاری کنند.

کد خبر 2157256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha