۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۳۳

با حضور گسترده مردم و مسئولین/

مراسم گرامیداشت آیت الله جلیلی در کرمانشاه برگزار شد

مراسم گرامیداشت آیت الله جلیلی در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مراسم ختم و بزرگداشت عالم ربانی مرحوم آیت الله "عبدالجلیل جلیلی" با حضور گسترده مردم و مسئولین در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم بعدازظهر امروز جمعه در مسجد جلیلی کرمانشاه برگزار و طی آن یاد و خاطره عالم ربانی و جلیل القدر مرحوم آیت الله "عبدالجلیل جلیلی" گرامی داشته شد.

در این مراسم که خیل انبوهی از مردم قدرشناس کرمانشاهی و مسئولین استان حضور داشتند، حاضران با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و همچنین قرائت فاتحه برای شادی روح آن پیرمجاهد دعا کردند.

حضور پرشور خیل عظیم علاقه مندان به آن روحانی مجاهد و خاندان آیت الله جلیلی در مسجد محل برگزاری مراسم به حدی بود که دسته هایی از مردم برای دقایقی امکان حضور در شبستان مسجد را پیدا نکردند و عده ای نیز در داخل شبستان به صورت ایستاده در مراسم حضور پیدا کردند.

در حاشیه این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گفتگود با خبرنگار مهر، از مرحوم آیت الله جلیلی به عنوان یکی از مبارزین و مدافین انقلاب یاد کرد و گفت: ایشان از ابتدای شکل گیری انقلاب همواره در صحنه ها حضور داشتند و تلاش خستگی ناپذیری برای به ثمر نشستن انقلاب از خود نشان دادند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: این شخصیت وارسته از سلسله خاندانی بود که 250 سال سابقه روحانیت دارند و از محوبیت زیادی نیز نزد مردم برخوردار بودند.

وی یادآور شد: حضور بسیار گرم و پرشور آحاد مختلف مردم در مراسم تشییع و مجلس ختم آیت الله جلیلی به خوبی نشانگر محبوبیت ایشان در میان مردم کرمانشاه است.

مرحوم آیت الله "عبدالجلیل جلیلی" از علمای برجسته و بنام کرمانشاهی روز سه شنبه هفتم آبان ماه در سن 90 سالگی درگذشت.

کد خبر 2166870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha