۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴

بلاتر در افتتاح فستیوال فوتبال:

خوشحالم در جای امنی هستم/ آینده متعلق به نونهالان و نوجوانان است

خوشحالم در جای امنی هستم/ آینده متعلق به نونهالان و نوجوانان است

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در مراسم افتتاح فستیوال مدارس فوتبال با تاکید بر اینکه خوشحال است در جای امنی حضور دارد گفت: آینده متعلق به همین نونهالان و نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سپ بلاتر با سخنانش مراسم فستیوال فوتبال ایران را رسما در کمپ تیم‌های ملی افتتاح کرد. این فستیوال در حالی افتتاح شد که نونهالان و کودکانی که فستیوال متعلق به آنها بود در چمن حضور نداشتند و به گوشه‌ای از کمپ هدایت شده بودند!

بلاتر در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من الان نمی‌دانم کدام گروه را مخاطب قرار دهم. خانواده‌هایی که در آن سوی کمپ هستند و یا نونهالان. ولی فکر می‌کنم باید همین نونهالان و نوجوانان را مخاطب خودم بدانم.

رئیس فیفا خاطرنشان کرد: می خواهم از فدراسیون تشکر کنم به خاطر هماهنگی و ترتیب دادن این مراسم که با شعار فیفا که "دنیا را لمس کن و از بازی لذت ببر " هماهنگ است. آینده برای شماها نیست. برای این بچه‌هایی است که فستیوال متعلق به آنهاست. البته آنها الان زمین چمن را ترک کرده‌اند! برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: اجازه بدهید یکبار دیگر صعود ایران به جام جهانی را در این فرصت با حضور مربی و دوست خوبم کارلوس کی‌روش تبریک بگویم.

در این هنگام کی‌روش از جای خود بلند شد و به بلاتر احترام گذاشت.

بلاتر در پایان تاکید کرد: بار دیگر از این مراسم تشکر می‌کنم که با قرائت قرآن و سرود ملی شروع شد. این نشان می‌دهد در جای امنی هستیم. امیدوارم این برنامه ها با موفقیت اجرا شود.

بلاتر در پایان صحبت‌هایش با شلیک تپانچه، فستیوال مدارس فوتبال را رسما افتتاح کرد.

کد خبر 2171160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha