۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵

حجت‌الاسلام عرب‌پور:

تفرقه‌افکنی بین مسلمین هدف عملیات‌های تروریستی است

تفرقه‌افکنی بین مسلمین هدف عملیات‌های تروریستی است

کرمان - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت کرمان ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی در مقابل سفارت ایران در بیروت، هدف دشمنان از چنین اقداماتی را تفرقه افکنی بین مسلمانان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام مهدی عرب‌پور سه‌شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به عملیات تروریستی مقابل سفارتخانه ایران در بیروت گفت: دشمنان اسلام قصد دارند که بین مسلمان تفرقه ایجاد کرده و از این طریق کشتار مسلمانان را به دست مسلمانان انجام دهند.

وی با اشاره به لزوم هوشیاری و وحدت هرچه بیشتر مسلمین ادامه داد: هدف دشمنان از انجام عملیات‌های تروریستی خشنود کردن صهیونیست‌ها و کسب رضایت آنها است.

حجت الاسلام عرب‌پور همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: برخی کشورهای غربی در این خصوص کارشکنی کرده‌اند اما باید بدانند که ملت ایران از حق مسلم خود دست نمی‌کشند و مسئولین نیز بر سر حقوق حقه ملت مذاکره نمی‌کنند.

امام جمعه موقت کرمان یادآور شد: ایران به دنبال انرژی هسته‌ای صلح آمیز است و ما در مذاکرات با حسن نیت، صداقت و شفافیت حضور پیدا کرده‌ایم و برای این امر همه گام های لازم برداشته شده است.

وی همچنین با اشاره به ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین(ع) گفت: باید با تبیین سیره ائمه اطهار برای افراد جامعه در راستای تعمیق آموزه‌های دینی و فضایل اخلاقی در جامعه گام برداریم.


 

کد خبر 2178763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha