۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۰۴

باقری:

840 دهیار و شورای مازندران در حوزه گردشگری توانمند شدند

840 دهیار و شورای مازندران در حوزه گردشگری توانمند شدند

ساری - خبرگزاری مهر: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار داشت : تا کنون بیش از 840 نفر از دهیاران و شوراهای شهر استان با حضور در کارگاه های آموزشی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آموزش  دیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین باقری بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه همایش آموزشی دهیاران افزود: این کارگاه های آموزشی که از تاریخ 6 مهرماه همزمان با روز جهانی جهانگردی آغاز و تا 20 آذرماه سال جاری ادامه دارد با  همکاری اداره کل امور روستایی استانداری مازندران و فرمانداریها در سراسر استان به تفکیک شهرستانها برگزار می شود.
 
وی در خصوص هدف از برگزاری این آموزشهاگفت:کارگاه های آموزشی توانمند سازی دهیاران و شوراهای روستاهای استان مازندران در زمینه مبانی گردشگری روستایی،اثرات مثبت و منفی گردشگری روستایی،شناخت پتانسیل های منطقه و حفاظت از  ظرفیت های عنی تاریخی،طبیعی و فرهنگی موجود در حال برگزاری است.
 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران تصریح کرد:گارگاه های آموزشی مذکور با هماهنگی فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستانهای گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری، میاندرود، قائم شهر،سیمرغ،سوادکوه شمالی، بابل، بابلسر، فریدونکنار،آمل،محمود آباد و نور برگزار شد و اکثر دهیاران و شوراهای روستاهای این شهرستانها در این کلاسها شرکت کردند.
 
وی بیان کرد: در این تور آموزشی کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  به عنوان مدرس و راهنمای دهیاران و شوراهای شهرستانها از ابتدای دوره در شهرستان گلوگاه تا انتهای دوره در شهرستان رامسر  حضور خواهند داشت.
کد خبر 2179228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha