۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴

گروهی:

روحیه بسیجی در جامعه ترویج پیدا کند/ بسیج حافظ آرمان های انقلاب است

روحیه بسیجی در جامعه ترویج پیدا کند/ بسیج حافظ آرمان های انقلاب است

رودبار جنوب - خبرگزاری مهر: امام جمعه رودبار بر لزوم ترویج روحیه بسیجی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس گروهی صبح سه شنبه در يادواره شهداي فرهنگي گفت: برای حفظ انقلاب و پاسداری از ارزش های نظام شهدای بسیاری جان خود را نثار کرده اند و شهادت شریف ترین مرگ ها است.

وی با اشاره به مقام والای شهدا در درگاه باری تعالی افزود: امنیت، آسایش و اقتدار کنونی کشور را مدیون دلاورمردی کسانی هستیم که شجاعانه در میدان حق علیه باطل حاضر شده و در این راه جان خود را نثار کردند.

امام جمعه رودبار جنوب بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت طلبی در جامعه تاکید و تصریح کرد: شهدا با خون خود انقلاب را بیمه کردند و برماست که ادامه دهنده راه آنها باشیم.

حجت الاسلام گروهی اذعان داشت: بسیجیان چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از آن خدمات ارزنده ای را برای نظام به انجام رساندند و بنابراین باید روحیه بسیجی هر چه بیشتر در جامعه ترویج پیدا کند.

وی اذعان داشت: بسیج در واقع حافظ آرمان های انقلاب است و فعالیت های آنها در عرصه های نظامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، فرهنگی و علمی آنها قابل تقدیر است.

خانواده های شهدا الگوی ترویج فرهنگ اسلامی

مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب نیز در این یادواره، خانواده های شهدا و ایثارگران را الگوی صبر، استقامت و ترویج فرهنگ اسلامی دانست و افزود: ادامه راه شهدا وظیفه تک تک ماست و ما باید برای پاسداشت خون این عزیزان تلاش کنیم.

علی پرورش اذعان داشت: از جمله اهداف برپایی این یادواره زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی هر چه بیشتر احاد جامعه با آرمانهای آنهاست.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: اگر جوانان با روحیه و ایثارگری های رزمندگان به خوبی آشنا شوند کار برای دشمن مشکل شده و هرگز نمی توانند بر اذهان فرزندان این مرز و بوم تاثیر بگذارند.

بسیج گوش به فرمان ولی فقیه

فرمانده ناحیه مقوامت بسیج و سپاه رودبار نیز در ادامه این یادواره گفت: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس دلاورمردی های بسیاری را به انجام رساند و اکنون نیز در تمامی عرصه با تمام توان برای شکوفایی و پیشرفت کشور تلاش می کند.

علی اسفندیاری با اشاره به لزوم انتقال ارزش های بسیج به جوانان اذعان داشت: بسیج همواره در مسیر ولایت حرکت کرده و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت است.

وی الگوی بسیجیان را سالار شهدا دانست و افزود: بسیجیان با ایمانی راسخ و بصیرتی عمیق برای حفظ دستاوردهای نظام تلاش می کنند.

این مسئول در پایان بصیرت، شجاعت، دشمن شناسی، درایت، آیند شناسی و آگاهی را از جمله شاخصه های بسیجیان عنوان کرد.
 

کد خبر 2183038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha