۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۴۶

آغاز بکار فراکسیون حمایت از حقوق بازنشستگان در مجلس

 آغاز بکار فراکسیون حمایت از حقوق بازنشستگان در مجلس

رئیس فراکسیون حمایت از حقوق بازنشستگان مجلس٬ گفت: فراکسیون حمایت از حقوق بازنشستگان با هدف کمک به طیف عظیم بازنشستگان با عضویت 70 نفر از نمایندگان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت ، عباس فلاحی‌باباجان از تشکیل فراکسیون حمایت از حقوق بازنشستگان در مجلس خبر داد وگفت: فراکسیون حمایت از حقوق بازنشستگان در مجلس با عضویت 70 نفر از نمایندگان کار خود را آغاز کرده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اولین جلسه حمایت از حقوق بازنشستگان مجلس هفته آینده و در سطح هیات‌رئیسه برگزار می‌شود.

وی در تشریح اهداف تشکیل فراکسیون حمایت از حقوق بازنشستگان، تصریح کرد: این فراکسیون با هدف رفع نیازهای اساسی طیف عظیم بازنشستگان اعم از بازنشستگان تامین اجتماعی٬ کشوری و لشکری تشکیل شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه دلیل ایجاد فراکسیون  حمایت از حقوق بازنشستگان، ایجاد سیستم یا سازمانی برای پیگیری حقوقی مطالبات بازنشستگان بوده است، افزود: این فراکسیون با هدف رفع احتیاجات قشر عظیم بازنشستگان کشور و کمک به آسان شدن شرایط زندگی آنان ایجاد شده است.

فلاحی باباجان با تاکید بر اینکه نیاز است مشکلات بازنشستگان کشور در فراکسیونی مطرح و جمع بندی در خصوص آن‌ها صورت گیرد، تصریح کرد: معضلات پیش روی بازنشستگان در قالب طرح و لایحه پس از بررسی در فراکسیون مذکور به مجلس ارایه خواهد شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس نهم، گفت: تشکیل این فراکسیون در ابتدای کار مجلس نهم مطرح شد اما فراکسیون پس از گذشت یک سال و نیم از مجلس نهم کار خود را آغاز کرد.

رئیس فراکسیون حمایت از حقوق بازنشستگان با بیان اینکه انتخابات هیات رئیسه فراکسیون حمایت از حقوق بازنشستگان انجام شده است، گفت: بر اساس رای اعضای فراکسیون عباس فلاحی باباجان به عنوان رئیس، شهروز افخمی نایب رئیس اول، الله وردی دهقانی نایب رئیس دوم، جواد هروی منشی اول، حبیب برومند داشقاپو منشی دوم، علیرضا خسروی سخنگو، صفر نعیمی‌زر، غلامرضا نوری قزلجه و حمیدرضا مشهدی عباسی از دیگر اعضای هیات رئیسه فراکسیون حمایت از بازنشستگان مجلس هستند.

کد خبر 2183269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha