۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۹

بهرامی به مهر خبر داد:

شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال قم با رقابت 8 تیم

شروع  فصل جدید لیگ برتر فوتبال قم با رقابت 8 تیم

قم- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال استان قم از شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم با رقابت هشت تیم خبر داد.

کریم بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری آیین قرعه کشی دوره جدید رقابت های قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم، اظهار داشت: امسال این مسابقات با حضور هشت تیم برگزار می شود تا قهرمان قم را برای حضور در لیگ آزادگان معرفی کنیم.

وی ابراز داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته توسط همکاران پرتلاشم در هیئت فوتبال استان قم، قرعه کشی مسابقات لیگ برتر باشگاه های استان در دفتر هیئت فوتبال درحالی  برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات حریفان خود و دیدارهایی که در آن میزبان و میهمان هستند را شناختند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: در این نشست که با حضور تقی حیدر زاده نایب رئیس، علی احمد دبیر هیئت فوتبال، جواد جدی مسوول کمیته مسابقات هیئت و نماینده تیم ها تشکیل شد، باشگاه های حاضر همچنین به بحث و گفت و گو پیرامون مسابقات و همچنین طرح مسائل و مشکلات موجود به منظور رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کار پرداختند.

وی تصریح کرد: این جلسه مفید و موثر بود چون با دیدگاه ها بیشتر از گذشته آشنا شدیم و در مجموع مدیران و نمایندگان باشگاه ها از انتظارات خود برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه اهی استان قم گفتند و تصمیمات خوبی گرفته شد.

بهرامی در ادامه با اشاره به حضور هشت تیم حاضر در این سری از مسابقات  لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم، یاد آور شد: تیم های فوتبال آباد گران، اتحاد شادقلی، استقلال، انصار، پیمان، سفیر گفتمان، عقاب پردیسان و هما در این دوره برای کسب مقام قهرمانی رقابت می کنند.

برنامه هفته اول از نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم:

سه شنبه پنجم آذر ماه - ساعت 14:45
آبادگران - سفیر گفتمان (بازی افتتاحیه)
پنح شنبه هفتم آذر ماه - ساعت 14:45
استقلال - انصار
پنح شنبه هفتم آذر ماه:
ساعت 12:45: هما - پیمان
ساعت 14:45: عقاب پردیسان - اتحاد شادقلی
 

کد خبر 2183367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha