۲ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۲۰

به دلیل محرومیت؛

غیبت دو بازیکن سپاهان در دیدار با فجر سپاسی

غیبت دو بازیکن سپاهان در دیدار با فجر سپاسی

اصفهان – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال سپاهان در دیدار روز سه‌شنبه خود مقابل فجر سپاسی شیراز، دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو بازیکن تیم سپاهان به دلیل محرومیت در دیدار روز سه‌شنبه ذوب‌آهن مقابل فجر سپاسی شیراز که در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود، به میدان نمی‌روند.

اروین بولکو، هافبک آلبانیایی تیم سپاهان که در دیدار هفته گذشته این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز از داور بازی کارت زرد دریافت کرد، سه اخطاره شد و بازی هفته بیستم سپاهان را از دست داد.

همچنین شجاع خلیل‌زاده، مدافع سپاهان نیز در بازی هفته قبل این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز از داور بازی کارت زرد دریافت کرده و دیدار با فجر سپاسی را از دست داد.

دیدار سپاهان مقابل تراکتورسازی تبریز اگرچه با پیروزی تیم اصفهانی به پایان رسید اما تلفات زیادی برای سپاهان داشت تا دو بازیکن کلیدی تیم اصفهانی در خط دفاعی، بازی هفته بیستم سپاهان را از دست دهند.

تیم اصفهانی در هفته‌های گذشته به دلیل اخطارهای زیاد بازیکنان خود، به طور معمول هر هفته یک بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و فجر سپاسی شیراز در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14:30 روز سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2201032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha