۲ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۲۲

یاوری در نشست خبری:

کی‌روش خبری از ملی‌پوشان در ایران ندارد/ دایی به خاطر فشارها محروم شد

کی‌روش خبری از ملی‌پوشان در ایران ندارد/ دایی به خاطر فشارها محروم شد

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: سرمربی تیم ملی خبری از مشکلات مختلف موجود در ایران و لیگ برتر ندارد و نمی‌داند بازیکنان ملی‌پوش با چه مشکلاتی روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به مصدومیت بازیکنان تیم فجر سپاسی برای بازی با سپاهان اظهار داشت: سعید قزل، فرشید اسماعیلی، محمدرضا حسینی، رامتین سلیمان‌زاده، ریگی، رمضانی به دلیل مصدومیت و جلیلی و علی‌محمدی به دلیل محرومیت برای تیم فجر سپاسی در دیدار با سپاهان به میدان نمی‌روند.

وی با بیان اینکه برای دیدار با سپاهان با انگیزه هستیم، تصریح کرد: همه دیدند که در بازی با استقلال چه اتفاقاتی در داوری صورت گرفت اما با این حال ما اظهار ضعف نمی‌کنیم و اگر هوای خوبی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان جریان داشته باشد، تلاش می‌کنیم که بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز با اشاره به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر فوتبال و استراحت تیم‌ها، گفت: همه افراد اهل منطق قبول دارند که این برنامه‌ریزی درست نیست زیرا به عنوان مثال استراحت گسترش‌فولاد در بازی قبلی 7 روز بود و ما 4 روز استراحت کردیم اما به هر حال به خاطر تیم ملی باید این‌ها را قبول کرد.

وی با بیان اینکه باید خود را برای تیم ملی آماده کنیم، ادامه داد: نباید در مسابقات جام جهانی کیسه بوکس شویم و باید کاری کنیم که مثل سال 98، آمریکا را شکست دهیم اما متاسفانه ما لیگ را فرسایشی کرده‌ایم و بازیکنان از این مسئله ضربه می‌خورند.

یاوری با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی باید 45 روز قبل از شروع تورنمت جام جهانی در اختیار سرمربی قرار گیرند، بیان داشت: در این مدت باید 15 روز بدنسازی، 15 روز تمرینات تاکتیکی و 15 روز بازی تدارکاتی در دستور کار قرار گیرد اما با این حال نباید لیگ را تعطیل کرد زیرا این مسئله، کیفت بازیکنان را کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به هزینه‌های تیم‌های مختلف در لیگ برتر، افزود: یک تیم نزدیک به 15 میلیارد تومان برای لیگ برتر هزینه می‌کند اما متاسفانه با این برنامه‌ریزی‌ها، تمام هزینه‌های تیم‌ها به هدر می‌رود.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز با اشاره به شرایط بازیکنان ملی‌پوش شاغل در لیگ‌های اروپایی گفت: کی‌روش به دنبال بازیکنانی است که در اروپا بازی کرده‌اند و در این ساختار رشد کرده‌اند اما سرمربی تیم ملی خبری از مشکلات مالی تیم‌های ایرانی و بازیکنانی مثل نکونام ندارد و نمی‌داند که وی با این مشکلات چگونه از نظر روحی آماده می‌شود اما با این حال همه باید از سرمربی تیم ملی حمایت کنند.

وی با اشاره به بخشش محرومیت علی دایی و تبرئه وی اظهار داشت: به نظر من دایی به دلیل فشار بخشیده شد و شما فکر کنید که وقتی رئیس فدراسیون به اتاق یک مدیرعامل می‌رود، چگونه چیزی به جز فشار در آن در جریان است؟

یاوری پیرامون بازیکنان سرباز جذب شده به فجر سپاسی گفت: ما بر اساس حقوقی که می‌توانیم به بازیکنان بدهیم، بازیکن جذب می‌کنیم اما بازیکنان سرباز در تیم ما 10 میلیون می‌گیرند و همین بازیکنان در تیم‌های دیگر بیشتر می‌گیرند.

وی اضافه کرد: احسان حاج‌صفی اگر به فجر سپاسی می‌آمد، 10 میلیون پول می‌گرفت اما وقتی به تراکتورسازی رفت، 700 میلیون گرفت و شما تفاوت این قیمت‌ها را بررسی کنید.

کد خبر 2201117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha