۳ دی ۱۳۹۲، ۲۱:۲۷

علی کریمی:

اهل شادی‌های بعد از گلزنی نیستم/ مهاجمان ما بی‌دقتی می‌کنند

اهل شادی‌های بعد از گلزنی نیستم/ مهاجمان ما بی‌دقتی می‌کنند

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: من آن چنان اهل شادی‌های بعد از گل نیستم و خوشحالی من از پیروزی تیم است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی عصر امروز پس از پیروزی سه بر صفر سپاهان مقابل فجر سپاسی شیراز با اشاره به عملکرد تیم اصفهانی در این بازی اظهار داشت: مهم‌ترین هدف ما در دیدار با فجر سپاسی کسب 3 امتیاز مسابقه بود و خوشحال هستم که توانستیم به این هدف خود دست یافته و پیروز شویم.

وی افزود: ما تلاش کردیم که در بازی امروز مقابل هواداران خود نتیجه بگیریم تا آنها با ورزشگاه آشتی کرده و بار دیگر به ورزشگاه فولادشهر برای تشویق تیم ما بیایند.

مهاجم سپاهان با اشاره به گلزنی بازیکنان جوان تیم در این مسابقه بیان داشت: دو بازیکن جوان سپاهان در بازی امروز گلزنی کردند و من و شریفی به خاطر تلاش سایر بازیکنان گلزنی کردیم و تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آینده نیز تمرکز داشته باشیم و گل بزنیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین چیز در این زمینه ادامه روند پیروزی‌های تیم است و با توجه به اینکه ما بی‌دقت هستیم، موقعیت‌های بسیاری را از دست می‌دهیم اما باید دقت کرده و دیگر موقعیت‌سوزی نکنیم.

کریمی در پاسخ به این سئوال که چرا بعد از گلزنی مقابل فجر سپاسی خوشحالی نکرد، اضافه کرد: من زیاد اهل خوشحالی بعد از گل نیستم و ترجیح می‌دهم از پیروزی تیمم خوشحالی کنم.

کد خبر 2201904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha