۳ دی ۱۳۹۲، ۲۱:۴۲

شریفی:

اعتماد کرانچار باعث گلزنی‌ام شد/ باز هم گل می‌زنم

اعتماد کرانچار باعث گلزنی‌ام شد/ باز هم گل می‌زنم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم سپاهان گفت: اعتماد کرانچار و هواداران سپاهان باعث شد که در این بازی گل بزنم و پیروز مسابقه باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شریفی شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی تیم سپاهان مقابل فجر سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه پیروزی تیم ما از همه چیز برایمان مهم‌تر بود، اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم در این مسابقه به پیروزی رسیده و شرایط خوبی برای تیم حاکم کنیم.

وی با بیان اینکه در بازی‌های اخیر دچار بدشانسی می‌شدیم، ادامه داد: خوشبختانه بدشانسی‌های ما در این مسابقه به پایان رسید و حالا توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کرده و به پیروزی برسیم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

مهاجم تیم سپاهان با اشاره به گلزنی‌اش در این مسابقه بیان داشت: من در این مسابقه دو گل برای تیمم به ثمر رساندم و امیدوارم که این گلزنی من در آینده نیز ادامه داشته باشد و در بازی‌های آینده نیز با تلاش خود گلزنی کرده و به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه فرقی نمی‌کند در تیم سپاهان چه کسی گلزنی کند، گفت: در تیم ما مهم پیروزی است و فرقی نمی‌کند که چه کسی باعث این پیروزی شود، هرچند که من و سایر بازیکنان تلاش می‌کنیم برای تیم گلزنی کنیم.

شریفی با اشاره به تشویق‌های هواداران سپاهان در این مسابقه اضافه کرد: تشویق‌های هواداران سپاهان به من دلگرمی می‌دهد و من به همین دلیل نمی‌خواهم شرمنده آنها باشم زیرا اعتماد آنها و سرمربی و کادر فنی تیم باعث شد من در این بازی گلزنی کنم و امیدوارم که به اعتماد آنها پاسخ مثبت بدهم.

کد خبر 2201906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha