۳ دی ۱۳۹۲، ۲۱:۴۴

علی حمودی:

دیدار با تیم‌های صدر جدولی، سپاهان را صدرنشین می‌کند/ می‌توانیم قهرمان شویم

دیدار با تیم‌های صدر جدولی، سپاهان را صدرنشین می‌کند/ می‌توانیم قهرمان شویم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم ما می‌تواند در دیدار با تیم‌های صدر جدولی، امتیازات از دست رفته را جبران کرده و به صدر جدول برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حمودی شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: تیم ما در این بازی شرایط خوبی داشت و توانست با استفاده از موقعیت‌های خود به پیروزی برسد.

وی افزود: ما در نیم‌فصل دوم شرایط خوبی داشتیم و به هماهنگی رسیدیم و در حال حاضر نیز به شرایط تیمی خوبی رسیده‌ایم و نیم‌فصل جدید را خوب شروع کردیم.

مدافع تیم سپاهان تصریح کرد: در دو بازی اخیر ما امتیازات بدی نگرفته‌ایم و در حال حاضر نیز برای بازی با صبا آماده می‌شویم تا در این بازی نیز پیروز شویم.

وی افزود: امیدوارم که با چند بازی و کسب پیروزی به صدر جدول برسیم و مطمئن باشید که این روند برای تیم ما در آینده نیز ادامه پیدا می‌کند و ما نیم‌فصل دوم روند خوبی خواهیم داشت.

حمودی در مورد از دست رفتن امتیازات سپاهان در نیم‌فصل نخست و کم شدن شانس قهرمانی این تیم گفت: به هر حال تیم‌های بالای جدولی در هفته‌های آینده با هم بازی می‌کنند و ما می‌توانیم امتیاز را کسب کرده و قهرمانی را ازآن خود کنیم.

کد خبر 2201908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha