۴ دی ۱۳۹۲، ۸:۵۴

سرجیو فن‌دایک:

قولی در مورد تعداد گل‌هایم برای سپاهان نمی‌دهم/ قهرمان می‌شویم

قولی در مورد تعداد گل‌هایم برای سپاهان نمی‌دهم/ قهرمان می‌شویم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم جدید تیم سپاهان گفت: من نمی‌توانم قولی در مورد تعداد گل‌هایم برای سپاهان بدهم اما آمده‌ام تا به این تیم کمک کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرجیو فن‌دایک شامگاه سه‌شنبه پس از دیدار سپاهان مقابل فجر سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به حضورش در تیم اصفهانی اظهار داشت: من تلاش می‌کنم که در سپاهان عملکرد خوبی به نمایش بگذارم و چیزی به این تیم اضافه کنم.

وی افزود: به نظر من بازیکنان خوبی در سپاهان هستند و تعداد این بازیکنان بسیار زیاد است اما ما با این بازیکنان باید قهرمان ایران شویم و توان قهرمان شدن را نیز داریم و باید در کنار آن در لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

مهاجم هلندی – اندونزیایی تیم سپاهان در پاسخ به این سئوال که "برای تیم سپاهان چند گل به ثمر می‌رساند"، بیان داشت: نمی‌دانم چند گل برای تیمم به ثمر می‌رسانم اما تلاش می‌کنم که برای این تیم مفید باشم و باید کاری کنیم که تیم به پیروزی برسد و در این زمینه من هم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنم.

 وی با بیان اینکه قولی در مورد تعداد گل‌هایم نمی‌دهم، اضافه کرد: قول نمی‌دهم اما تلاش می‌کنم که برای تیمم گلزنی کرده و به تیم کمک کنم و این مسئله چه با گلزنی و چه با پاس گل عملی شود، برایم مفید است.

فن‌دایک گفت: هواداران سپاهان با قهرمانی تیم خود خوشحال می‌شوند و در این زمینه فرقی نمی‌کند که من چند گل به ثمر می‌رسانم.

 

 

کد خبر 2201944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha