۱۴ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۴

ستاره:

263 نفر در زنجان بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند

263 نفر در زنجان بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند

زنجان -خبرگزاری مهر: مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان، با اشاره به اینکه در نه ماه سالجاری 263 نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند گفت: سال گذشته در همین مدت 244 نفر بر اثر تصادف جان باختند.

مهرداد ستاره در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در همین راستا تعداد فوت شدگان بر اثر تصادف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 ,79 درصد رشد داشته است.

وی به محل وقوع تصادفات در این مدت در استان اشاره کرد و اظهار داشت: طی نه ماهه سالجاری 51 نفر معادل 24,39 درصد از تصادفات فوتی در داخل شهر استان رخ داده که سال گذشته در همین مدت 41 نفر  در داخل شهر جان خود را دست داده اند. 

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان تاکید کرد: در این مدت 196 نفر در مسیرهای برون شهری جان خود را از دست داده اند که سال گذشته در همین مدت 179 بر اثر تصادفات رانندگی در برون شهری جان باختند که امسال 9,50 درصد افزایش داشته است.

ستاره به محل وقوع فوت در این مدت اشاره کرد و افزود: در این مدت 117 نفر در محل حادثه جان خود را از دست دادند و همچنین 125 نفر هم در بیمارستان جان باختند.

وی در ادامه یادآور شد: تعداد افرادی که جان خود را بر اثر حوادث رانندگی طی این مدت در شهرستان زنجان جان خود را از دست داده‌اند 156 نفر است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: تعداد این تعداد کشته ها در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش  داشته است.

ستاره تعداد تلفات حوادث رانندگی در شهرستان ابهر را از آغاز سال جاری تا کنون را 51 نفر ،خدابنده 23 نفر، خرمدره ، طارم و ماهنشان را 18،10 و 4 مورد یاد کرد. 

 

کد خبر 2206757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha