۱۴ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۱۳

برف و باران آسمان کرمانشاه را در بر می گیرد

برف و باران آسمان کرمانشاه را در بر می گیرد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: براساس بررسی آخرین اطلاعات هواشناسی، سامانه ای ناپایدار و بارش زا، اواسط وقت فردا جو استان کرمانشاه را تحت تاثیر قرار می دهد و تا روز دوشنبه سبب بارش برف و باران در نقاط مختلف استان می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی کرمانشاه روز شنبه با صدور بیانیه ای اظهار داشت: این سامانه علاوه بر ابرناکی آسمان و افزایش دمای شبانه، در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارش برف و باران در سطح استان می شود.

این گزارش می افزاید: بارش ها در اکثر نقاط استان به شکل برف مشاهده خواهد شد و ضمن آنکه در نیمه جنوبی و نواحی غربی استان نمود بیشتری دارد در گردنه ها و جاده های برفگیر، سبب کاهش دید و اختلال در تردد وسائط نقلیه می شود.

بنا بر اعلام هواشناسی کرمانشاه با عبور این سامانه از روز سه شنبه تا روز پنجشنبه، کاهش مجدد دمای شبانه و یخبندان و نیز مه صبحگاهی در برخی از گردنه ها و مناطق مرطوب، پدیده های مورد انتظار در سطح استان کرمانشاه خواهد بود.

هواشناسی کرمانشاه در پایان اعلام کرد: به دنبال این شرایط سامانه ناپایدار دیگری از اواسط روز جمعه جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده و بتدریج باعث بارش برف و باران در سطح استان خواهد شد.

کد خبر 2207461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha