۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۵۱

مروی:

تعطیلی شش ساله موزه مردم‌شناسی نیشابور باعث تاسف است

تعطیلی شش ساله موزه مردم‌شناسی نیشابور باعث تاسف است

نیشابور- خبرگزاری مهر : نماینده شهرستان‌های نیشابور و فیروزه از اینکه نیشابور با وجود داشتن گنجینه بسیار باستانی و تاریخی از تعطیلی شش ساله موزه مردم‌شناسی این شهرستان رنج می‌برد، اظهار تاسف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مروی  قبل از ظهر شنبه در بازدید سرزده از جاذبه گردشگری «رباط عباسی» نیشابور که تعدادی از اعضای دفتر این نماینده و خبرنگاران وی را همراهی می‌کردند همچنین از اینکه اثر نفیس تاریخی ضریح قدیمی حرم امامزاده محمدمحروق(ع) بدون حفاظ و معرفی مناسب در دالان غربی رباط عباسی در معرض انواع آسیب‌ رها شده است، انتقاد کرد.

نماینده نیشابور از دیدن محوطه بزرگ خالی از تاسیسات در ضلع غربی پشت رباط عباسی اظهار شگفتی و تصریح کرد: این فضا می‌تواند در منطقه شرقی شهر بنا به نظر کارشناسان کاربری مناسب پیدا کند و در اختیار عموم شهروندان قرار گیرد.

مروی از اینکه نصف غرفه‌های رباط عباسی به‌خاطر بهره‌مند نبودن از شعله گاز شهری مجبور به تعطیلی در فضای سرد پاییز و زمستان شده‌اند، اظهار تاسف کرد.

وی وعده داد در فرصت مناسب، مشکل مدیریت رباط عباسی و تخصیص اعتبار برای حل مشکلات آن و مسائل مطرح شده از سوی غرفه‌داران برای امنیت فضای پشتی رباط را پیگیری کند.

عزت‌الله ناصری و حامد صادقی اعضای هیئت امنای رباط عباسی، توضیحاتی را درباره این مجموعه به مروی و همراهانش ارائه کردند.

 

 

کد خبر 2216735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha