۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۱۹

احمدی:

زيرساختهاي شهر صدرا متناسب با جمعيت آن تامين شود

زيرساختهاي شهر صدرا متناسب با جمعيت آن تامين شود

شیراز - خبرگزاری مهر: استاندار فارس با اشاره به در حال ساخت بودن 33 هزار واحد مسكن در شهر صدرا، گفت: زيرساخت هاي خدماتي اين شهر بايد متناسب با جمعيت روز افزون آن تامين شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سيد محمد احمدي در ديدار با شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر صدرا با بيان اينكه بيش از 120 هزار شهروند در اين شهر ساكن خواهند شد، اظهار داشت: براي اسكان اين جمعيت، امكانات درماني، آموزشي، تفريحي و زيرساخت هاي خدماتي لازم، تامين نشده است.

وی با اشاره به اين كه شوراي اسلامي شهر صدرا دومين دوره خود را تجربه مي كند، افزود: اعضاي شوراي اسلامي شهر صدرا بايد انسجام و هماهنگي خود را حفظ كنند و از بروز تضادها و اختلافات خسارت بار جلوگيري كنند.

وي با تاكيد بر اينكه مطالعه دقيق و شناخت واقعي نيازهاي شهر صدرا موجب مي شود، درخواست ها و مطالبات شوراي شهر از دستگاه ها و ارگان ها، دقيق و واقعي باشد، خوستار برگزاري جلسات مشترك به منظور بهبود وضعيت اين شهر با حضور نمايندگان شيراز در مجلس شوراي اسلامي و همچنين اعضاي شوراي اسلامي شهر شيراز شد.

استاندار فارس با بيان اينكه شهرداري نوپاي صدرا فاقد امكانات لازم براي ارائه خدمات شايسته به شهروندان است و درآمدهاي شهرداري صدرا تناسبي با گستردگي اين شهر ندارد، خاطر نشان كرد: با توجه به اين كه بسياري از ساكنين آن در شيراز مشغول به كار هستند، شايسته است خدماتي از طرف اين شهر به شهرداري صدرا ارائه شود.

احمدي حمل و نقل درون شهر صدرا و راه اندازي خط متروي اين شهر به شيراز را از جمله موضوعات مورد توجه مديران استان برشمرد و تصريح كرد: تلاش مي كنيم خيرين را به منظور احداث واحدهاي آموزشي، درماني و خدماتي در شهر صدرا، ترغيب كنيم.

در اين ديدار شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر صدرا گزارشي از وضعيت اين شهر و عملكرد شهرداري صدرا به استاندار فارس ارائه دادند.

کد خبر 2216777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha